Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Anders H

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
@Anders H se nu för tusan till att hålla dig vid liv och bra att du cyklar. Finns det det någon namninsamling för Isotopbehandling?
Knappast lönt. De är väldigt rigida när det gäller nyheter på KS. Säkert bra för populationen i sin helhet men inte alltid det bästa för oss stackars individer.

Hasse#7

Aktiv medlem
Tack för vänliga tillrop! Tillbaka nu från Finland efter sista (?) behandlingen. Har funkat ganska bra, men nu gör det rejält ont i plånboken istället för i ryggen. Ska höra vad KS har att säga i början på juni.
Man tycker ju att de borde vara intresserade nu när du på eget bevåg sett till att bli bättre. Antar att de hade koll på dig i början och nu får ett för dem gratis behandlat ämne att fortsätta med. Jag hoppas och håller tummarna för att de hjälper dig.

Jag känner inte dig Anders, men du sålde en Dolan till mig för ett tag sedan och jag kom att tänka på då att jag aldrig sa något, men hoppas att du snart mår bättre!

Stuvarn

Aktiv medlem
Var på vattnet i tisdags då dom rignde från Hematologen! Mitt senaste benmärgsprov visar att cancern börjar öka igen så jag var tvungen börja direkt nu i onsdags med cellgifter för att få ner cancern under 5 igen...nu har jag 6,4. Benmärgsdonator är hittad så 13:e juli så läggs jag in för benmärgstransplantation...håll tummarna för mig :)
IMGP0113.JPG

Anders H

Aktiv medlem
Stuvarn, vi håller alltid alla tummar för dig. Härliga bilder för övrigt.
Anders H, finns det något konkret sätt att hjälpa dig som jag och kanske andra har missat?
Nä, inte direkt. Har bestämt mig för att det får räcka med Finlandsresor nu. Är brutalt trött idag och har lite biverkningar av en massa skit. Orkar i alla fall bidra med mina tummar till Stuvarn!

Mikva

Aktiv medlem
Önskar er en trevlig midsommar och håller tummarna för både Stuvarn och Anders H! Hoppas på positivt besked från KS och bra resultat från behandlingarna för er båda. Härliga paddelbilder.

simson

Aktiv medlem
Godmorgon boys!
Vill bara önska en trevlig helg!
krya kämpa !

Stuvarn

Aktiv medlem
Länge sen vi hörde nått nu, hur går det för er?
Lever än så länge 😛 Ska in i morgon för nya blodprover (lämnar det nu varje vecka) Sen vecka 29 nytt benmärgsprov å läkarbesök. Sen läggs jag in den 23 juli för benmärgstransplantation (stamcellsbyte) och det tar typ 4-5veckor.
Blir först en vecka med cellgifter sen tar transplantationen 1 vecka, sen måste jag hållas isolerad 2-3 veckor då jag inte har något eget imunförsvar. Hoppas jag ska kunna ta mig till Valö i höst det blir 24 km paddling!
202155_192449870790410_4990310_o.jpg

Azog

Aktiv medlem
Det låter som en tuff procedur. Lycka till med både den och paddelturen efteråt.

Grimpeur

Aktiv medlem
Nä, inte direkt. Har bestämt mig för att det får räcka med Finlandsresor nu. Är brutalt trött idag och har lite biverkningar av en massa skit. Orkar i alla fall bidra med mina tummar till Stuvarn!
Låter allt annat än bra. Happynick är alltid luriga men tror att du är den som lärde mig att inte visa hud mellan ärmar och tröja. Sprida glädje vid cykelturer och vara funktionären som utan knot år efter år tog hand om klubbstugan. Som snarare blev snabbare än långsammare när åren gick. Hur som haver oavsett om du är den jag tror du är så önskar jag dig all lycka till på den resa som livet ger!

Bele

Aktiv medlem
Lever än så länge 😛 Ska in i morgon för nya blodprover (lämnar det nu varje vecka) Sen vecka 29 nytt benmärgsprov å läkarbesök. Sen läggs jag in den 23 juli för benmärgstransplantation (stamcellsbyte) och det tar typ 4-5veckor.
Blir först en vecka med cellgifter sen tar transplantationen 1 vecka, sen måste jag hållas isolerad 2-3 veckor då jag inte har något eget imunförsvar. Hoppas jag ska kunna ta mig till Valö i höst det blir 24 km paddling!Visa bilaga 428087
När jag var ute och cyklade idag funderade jag på hur det går för dig och Anders H. Jag hade inte sett de senaste inläggen. Vad betyder texten ovan i praktiken? Jag förstår att det är en jättetuff behandling, men går saker åt rätt eller fel håll eller går det inte att bedöma? Du behöver självklart inte svara om du inte vill.

Stuvarn

Aktiv medlem
När jag var ute och cyklade idag funderade jag på hur det går för dig och Anders H. Jag hade inte sett de senaste inläggen. Vad betyder texten ovan i praktiken? Jag förstår att det är en jättetuff behandling, men går saker åt rätt eller fel håll eller går det inte att bedöma? Du behöver självklart inte svara om du inte vill.
Läkarna tror då jag har bra fysik att det ska gå bra...har som jag skrivit tidigare 40-50% chans bli helt frisk men det är 15% chans att jag dör under behandlingen!

Bele

Aktiv medlem
Härligt att höra att din goda fysik ökar dina chanser! Det ger även oss andra lite extra träningsmotivation. Jag fortsätter att hålla båda tummarna! Liksom många andra vill jag fortsätta se dina inspirerande paddlingsbilder.

liveforthis

Aktiv medlem
Skulle vilja dela en låt till er (stuvarn, Anders h). Den går väl tolka lite olika men kände att den passar in bra. Kämpa på ni är en förebild och krigare!

Anders H

Aktiv medlem
Hur som haver oavsett om du är den jag tror du är så önskar jag dig all lycka till på den resa som livet ger!
Tack för omtanken! Jodå, det är rätt gubbe. Tyvärr verkar det som om cancern ser sin chans nu när jag slutat med dyra behandlingen och värdena stiger på ett obehagligt sätt. Sitter just nu och försöker få kontakt med doktorn och be honom kolla på mitt provsvar från idag ( man måste för det mesta stöta på för att det ska hända nåt). Såg inte bra ut.

1888

Aktiv medlem
Tack för omtanken! Jodå, det är rätt gubbe. Tyvärr verkar det som om cancern ser sin chans nu när jag slutat med dyra behandlingen och värdena stiger på ett obehagligt sätt. Sitter just nu och försöker få kontakt med doktorn och be honom kolla på mitt provsvar från idag ( man måste för det mesta stöta på för att det ska hända nåt). Såg inte bra ut.
Kämpa!

larsaw

Aktiv medlem
Åh, NEJ!!! Efter allt du gått igenom... :/ Lider med dig men hoppas att du/ni kan ta det en runda till och att läkarna kan göra något ytterligare mirakel!! Fortsatt behandling? Operation? Håller alla tummar o tår (så klart för dig också Stuvarn).

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer