Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Anders H

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Usch jag mår så dåligt...måste bara få gnälla av mig lite! Är så jävla trött jämt orkar knappt med nånting längre...å jag som trodde jag var stålmannen 😛 Ska in på måndag på nytt benmärgsprov som jag får svar på onsdag. Hoppas verkligen blastern gått ner ytterligare så dom äntligen tar in mig för benmärgstransplantation!
Men paddlar på ändå....fick till 2 underbara turer i veckan..en tidig morgon med dimma å sjörök och en dag i på helt spegelplankt vatten.
Även Stålmannen skulle må risigt av cellgiftet. Än lever hoppet, särskilt om du kan paddla! Det är bara att bita ihop. Vi hoppas på bra besked på onsdag.

UrTomas

Aktiv medlem
Även Stålmannen skulle må risigt av cellgiftet. Än lever hoppet, särskilt om du kan paddla! Det är bara att bita ihop. Vi hoppas på bra besked på onsdag.
Jag hoppas verkligen att en dag när jag ser att Anders H har svarat i tråden så är det för att du har positiva nyheter. Vi är många som tänker på dig, kämpa på 💪

Anders H

Aktiv medlem
Jo, det är lätt att fastna vid det som är jobbigt. Men i fredags var jag på en äcklig behandling av strålskador som jag hoppas ska göra livet lite lättare. Träffar doktorn på tisdag och hoppas att han har något bra att komma med. Igår var barnbarnet här på sitt soligaste humör och skojade med morfar. Hustrun gjorde en underbar lasagne och jag fick till och med i mig en liten skvätt gott vin (det med åsnan på). Sånt är positivt!

Anders H

Aktiv medlem
Hoppas att @Anders H fick positivt besked i tisdags och att @Stuvarn fick positivt besked igår efter provtagningen.
Tack, men doktorns besked var lite snömos. Ska i alla fall fortsätta m behandling och ta ordentligt med prover och göra en massa undersökningar sedan för att man ska se hur man går vidare.

Senast ändrad:

Stuvarn

Aktiv medlem
Hoppas att @Anders H fick positivt besked i tisdags och att @Stuvarn fick positivt besked igår efter provtagningen.
Jo blastern hade gått ner bra mkt mer till 0,4 vilket är jättebra! Ska läggas in för transplantation v. 43 så jag är dock tvungen köra en cellgiftskur till start måndag så det inte ökar igen.

1888

Aktiv medlem
Jo blastern hade gått ner bra mkt mer till 0,4 vilket är jättebra! Ska läggas in för transplantation v. 43 så jag är dock tvungen köra en cellgiftskur till start måndag så det inte ökar igen.
Synd med denna väntan, men nästa vecka ser ju "paddelvänlig" ut vädermässigt. Kämpa på!

Stuvarn

Aktiv medlem
Härligt nu har jag avverkat sista veckan med cellgifter innan transplantationen....lite illamående å mkt trötthet men jag spydde inte en enda ggr 😛
Har paddlat 2 ggr i veckan å ska paddla imorgon lördag oxå...bad såklart å nu svalkar vattnet lite (typ 13grader)
Lite äldre bild på mig i en Lettmann Speedliner!
793862_491232240912170_12721098_o.jpg

Hasse#7

Aktiv medlem
Härligt nu har jag avverkat sista veckan med cellgifter innan transplantationen....lite illamående å mkt trötthet men jag spydde inte en enda ggr 😛
Har paddlat 2 ggr i veckan å ska paddla imorgon lördag oxå...bad såklart å nu svalkar vattnet lite (typ 13grader)
Lite äldre bild på mig i en Lettmann Speedliner!Visa bilaga 442996
Full fart mot åtgärd och tillfrisknande nu. Håller tummar för bra utfall.

Stuvarn

Aktiv medlem
Vill tacka alla ännu en gång för allt stöd.....att ni orkar följa den här tråden!
Tror jag varit inne på Sahlgrenska minst 200ggr dom sista 2 åren....känns dock lite tryggt dom verkar inte överge mig i första taget 😛 Men börjar undra vad har jag kostat....bara en vecka med cellgifter kostar typ 50 000:-....så jag tror allt jag betalt i skatt är förbrukat nu! Hoppas dom inte kastat pengarna i sjön?
PS Fick till mitt 100:e paddelpass för i år å det är jag jäkligt nöjd med!
IMGP0452.JPG

Bengt-re

Aktiv medlem
Vill tacka alla ännu en gång för allt stöd.....att ni orkar följa den här tråden!
Tror jag varit inne på Sahlgrenska minst 200ggr dom sista 2 åren....känns dock lite tryggt dom verkar inte överge mig i första taget 😛 Men börjar undra vad har jag kostat....bara en vecka med cellgifter kostar typ 50 000:-....så jag tror allt jag betalt i skatt är förbrukat nu! Hoppas dom inte kastat pengarna i sjön?
PS Fick till mitt 100:e paddelpass för i år å det är jag jäkligt nöjd med!Visa bilaga 444398
Bättre att kasta kajaker än pengari sjön! Självklart är det värt det! Det är ju för sånt här vårat gemensamma skatte/välfärdssystem är tänkt!

Kämpa på och håller alla tummar!

Manurhin2

Aktiv medlem
PS Fick till mitt 100:e paddelpass för i år å det är jag jäkligt nöjd med!Visa bilaga 444398
Det är ju en av dom fina sakerna med Sverige att en liten skara patienter kan sluka mkt medel och alla är med och betalar. Eftersom min ryggoperation på 5 timmar kostade 200000 så lär du ha kostat en Babiljard men det är därför vi alla(nåja) är med och bidrar med glädje.
Jag har i alla fall aldrig hört någon haft synpunkter på delen skatt till sjukvård.
Kör hårt 👍

Hasse#7

Aktiv medlem
Det finns ett lotteri ingen vill vinna, ändå är det någon som gör det. Eftersom alla köpt lotter skall det finnas pengar att finansiera den omvända högvinsten. Klart ni som blir allvarligt sjuka skall få hjälp. Svårare med en pandemin som slukar alla resurser. Men det andra skall gå att lösa så långt som möjligt.

Anders H

Aktiv medlem
Vill passa på att tacka för allt stöd och uppmuntrande tillrop i den här tråden, och även allt trams och skoj, goda råd och nya cykelkompisar som Happy bjudit på genom åren. VR -11 inte att förglömma!
Nu är det dags för Anders att avsluta sina affärer. Önskar lycka till till Stuvarn, bra cykling och allt gott för övrigt till er andra.
Cykla som folk, lev väl och, ni gubbar över femti, kolla PSA.

Anders H

mcperand

Aktiv medlem
Vill passa på att tacka för allt stöd och uppmuntrande tillrop i den här tråden, och även allt trams och skoj, goda råd och nya cykelkompisar som Happy bjudit på genom åren. VR -11 inte att förglömma!
Nu är det dags för Anders att avsluta sina affärer. Önskar lycka till till Stuvarn, bra cykling och allt gott för övrigt till er andra.

Anders H
Jag önskar att det du skrivit betydde något annat, men jag skickar en kram genom cyberrymden. Cyklister är aldrig främlingar.

Grimpeur

Aktiv medlem

Anders H
Kram!

Earlslick

Aktiv medlem

Anders H
Inte ofta jag får tårar i ögonen.
Ta hand om dig min vän.

Mikva

Aktiv medlem

Anders H
Det var tråkigt att höra. Skickar en virtuell styrkekram till dig Anders. Jag hoppas att du hänger kvar i denna tråd ett bra tag till trots allt!

Senast ändrad:

Hasse#7

Aktiv medlem
Jag tänker tillbaka till Carrera Vårklassiker och jag tittar bredvid mig och ser att cykeln intill är en Dynamo. Vi fick ett litet trevligt samtal. Tack för alla fina inlägg under åren. Ta hand om dig nu. Styrkekram. ❤

Stuvarn

Aktiv medlem

Anders H
Tack vännen....hoppas trots allt du försöker kämpa lite till....å att det inte är helt kört?

Har själv idag varit på Sahlgrenska hela dan för njurundersökning och mitt 11:e benmärgsprov å nu fick jag en ung oerfaren läkare som trots sjuksysterns instruktioner behövde göra 3 hål innan han hittade benmärg...så nu har man lite ont.

Senast ändrad:

liveforthis

Aktiv medlem
Tack vännen....hoppas trots allt du försöker kämpa lite till....å att det inte är helt kört?

Har själv idag varit på Sahlgrenska hela dan för njurundersökning och mitt 11:e benmärgsprov å nu fick jag en ung oerfaren läkare som trots sjuksysterns instruktioner behövde göra 3 hål innan han hittade benmärg...så nu har man lite ont.
Fy fan då lät ju ingen höjdare. Vad är nästa steg i detta ? Kämpa på krigare! 💪🏻💪🏻❤

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer