Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Stuvarn

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Fy fan då lät ju ingen höjdare. Vad är nästa steg i detta ? Kämpa på krigare! 💪🏻💪🏻❤
Läkarbesök på torsdag då får jag benmärgsprovsvar sen planerad inläggning på Hematologen v43 tisdag den 20:e.
Då väntar 1 vecka med mera cellgifter sen den 27:e stamcellsbyte....sen isolering i typ 3-4 veckor!

thomalin

Aktiv medlem
Vill passa på att tacka för allt stöd och uppmuntrande tillrop i den här tråden, och även allt trams och skoj, goda råd och nya cykelkompisar som Happy bjudit på genom åren. VR -11 inte att förglömma!
Nu är det dags för Anders att avsluta sina affärer. Önskar lycka till till Stuvarn, bra cykling och allt gott för övrigt till er andra.
Cykla som folk, lev väl och, ni gubbar över femti, kolla PSA.

Anders H
Anders, så ledsamt att läsa! Hoppas att du orkar fortsätta att stå emot lite till. Cyklade vr med dig 2011, och det var den trevligaste vätternrundan jag gjort. Så grymt lagarbete!
IMG_1912.JPG

Den magiska VR 2011 tråden! https://happyride.se/forum/threads/vr-2011-8-58-start-09-46-det-gick-ju-bra-det-haer.1442026/page-13

För egen del, och on topic, så har jag en tid, efter mycket tjat på läkare, utretts för långdragna effekter av covid-19 jag hade i våras, och det var tur det... för nu, för några veckor sen hittades godartade tumörer i gallan, så nu är det löpande övervakning av dessa i några år så att man hinner ta bort dem ifall de blir elakartade och sprider sig.

Så ni som har krämpor, se till att få dem kollade! Och som Anders skriver, kolla psa!

KjellF

Aktiv medlem
Vill passa på att tacka för allt stöd och uppmuntrande tillrop i den här tråden, och även allt trams och skoj, goda råd och nya cykelkompisar som Happy bjudit på genom åren. VR -11 inte att förglömma!
Nu är det dags för Anders att avsluta sina affärer. Önskar lycka till till Stuvarn, bra cykling och allt gott för övrigt till er andra.

Anders H
VR 11 var en upplevelse, inkl boende och transport från Stockholm. Tack för det arbete du la ned på vårt gäng.
Kjell

MarcusS

Aktiv medlem
Så oerhört tråkigt att läsa ditt inlägg Anders. Du har även hjälpt till att skapa mitt cykelintresse. Inspirerande att få se dina kolfiberbyggen och att få cykla med dig. Carbonvinter är en fantastisk tråd. Hoppas på det bästa. ♠

Nicathu

Aktiv medlem

Anders H
Jag känner inte dig Anders men jag har följt tråden och sällan har något jag läst gjort mig så ledsen, jag grät en skvätt framför datorn på jobbet. Jag hoppas att det inte är lika dystert som det låter men ge inte upp, mirakel kan hända... Var rädd om dig och de dina, jag håller tummarna att det löser sig till det bästa!

zodah

Aktiv medlem
Minns hur du fixade med gruppköp för 10-delade kedjor där jag var med och handlade
Även följt de där byggena i kolfiber.
Känn rätt futtigt att skriva tack.
Väldigt trist att läsa den här tråden...
Tänker på dig och din familj.

larsaw

Aktiv medlem
Bump! Eftersom denna tråd är den VIKTIGASTE på hela Happy... Så undrar jag vad den gör på sida 6!! Speciellt efter Anders ledsamma besked...

Jag förstår om du Anders inte orkar men du får gärna skriva av dig så mycket och länge du orkar här. Jag/vi tänker på dig och dina när om vad du/ni genomgår... Styrkekramar i mängder!!!

Stuvarn

Aktiv medlem
@Stuvarn - Håll i nu! Vi vill inte ha fler sorgliga nyheter.
[/QUOTE]

Fick benmärgsprovsvar idag å det var positivt! Har knappt mätbart blaster i benmärgen så jag har reagerat mkt bra på behandlingen å läggs in på tisdag nsta vecka som planerats! Vet inte om jag har tillgång till nån dator då så jag kanske inte kan höra av mig på typ 4-5 veckor....ev kan min dotter skriva nått här som hon gjort tidigare.
Har även paddlat i veckan å hoppas på några pass till innan det är dags!
Japp lovar kämpa :)
IMGP0453.JPG

Yonna

Aktiv medlem
Jag är varje gång så rädd att öppna din tråd Stuvarn, rädd att läsa hemska nyheter. Hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer bli bra igen med dig, du som är en riktig kämpeglöd.
Tack för dina vackra bilder, de är enorm positiv och härligt att se. Kämpa på allt du kan och fråga gärna din dotter att hålla oss uppdaterat.

Vi alla tänker på dig och du får 1000tals styrkekramar och pussar!
0434.smiley-hug-group.gif

Löken

Medlem
Lycka till Stuvarn! Passa på att njut av naturen!
Massa kramar och positiva tankar till dig, Anders! Så sorgligt att läsa ditt sista inlägg...
Stort tack till er båda som delar med er så mycket av era liv och vad ni går igenom!

Angie_Stuvarnsdotter

Aktiv medlem
Jag är varje gång så rädd att öppna din tråd Stuvarn, rädd att läsa hemska nyheter. Hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer bli bra igen med dig, du som är en riktig kämpeglöd.
Tack för dina vackra bilder, de är enorm positiv och härligt att se. Kämpa på allt du kan och fråga gärna din dotter att hålla oss uppdaterat.

Vi alla tänker på dig och du får 1000tals styrkekramar och pussar! Visa bilaga 447928
Dottern finns här tills Stuvarn återkommer ❣

Hasse#7

Aktiv medlem
Dottern finns här tills Stuvarn återkommer ❣
Du får hålla honom på gott humör tills det är klart. Lite rapporter om vattentemp och vindriktning. Kanske en skål havsvatten med lite tång att doppa tårna i. Kram till er, vi håller tummarna att allt går bra.

Angie_Stuvarnsdotter

Aktiv medlem
Du får hålla honom på gott humör tills det är klart. Lite rapporter om vattentemp och vindriktning. Kanske en skål havsvatten med lite tång att doppa tårna i. Kram till er, vi håller tummarna att allt går bra.

Det lovar jag!
Jag kan bada för honom, cykla för honom men paddla får han återuppta när han kommer hem igen 😍
Kram kram, tusen tack!

Bengt-re

Aktiv medlem
Det lovar jag!
Jag kan bada för honom, cykla för honom men paddla får han återuppta när han kommer hem igen 😍
Kram kram, tusen tack!
Ta hand om vår hjälte nu så att han kommer ut i god form efter behandlingen.

Vi håller alla tummar vi har.

alarik

Medlem

Anders H
Anders gick till dom högre cykelrymderna i förra veckan. En himla bra cykelkompis som försvann.

Johan

Azog

Aktiv medlem
Anders gick till dom högre cykelrymderna i förra veckan. En himla bra cykelkompis som försvann.

Johan
Tack för att du berättar det även om det var nyheter jag helst inte skulle vilja ha.

Jag beklagar verkligen till er som kände Anders personligen.

Hasse#7

Aktiv medlem
Så tråkigt att höra. Vad det gäller behandlingen kan man inte säga annat än de gjort allt de kan och att det nu i förlängningen drabbar hans käresta ekonomiskt mitt i allt annat elände. Svårt att se att någon kan ge mer kärlek än så och offra sin egen trygghet för en oviss chansning som inte gick hem. Finns det en cykelhimmel har den fått tillskott av en ovanligt innovativ, trevlig och hjälpsam medlem. Tack för allt Anders❤

Freddie L

Aktiv medlem

Johan
Så otroligt tråkigt att höra! Tankar till Anders familj och de som kände honom. Jag kom honom aldrig närmare än att jag låg i svansen bakom en Happyklunga några mil på VR för många år sedan. Men här på Happy var han en uppskattad kamrat, Carbonvintertrådarna är ett fint exempel. Vila i frid.

Bengt-re

Aktiv medlem
Mycket ledsamt att höra. Jag kände inte Anders mer än från någon tråd här på Happy men likväl berör det mig mycket. Vila i frid

Det är kanske i år som Happy slår sitt eget rekord i Mustaschkampen?
Ja. Kunde vi inte hjälpa Anders så kan vi väl iaf hedra hans minne genom att i förlängningen hjälpa någon annan med samma eländiga förbannade skitsjukdom.

Fuck Cancer
Och ursäkta Sofie Lantto (2017 en annan cyklist - du vet vem) men #LevFörFan

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer