Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Stuvarn

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Denna tråd har hammnat för långt ner.

Jag hejar på stuvaren (och undrar hur det är).
Jo det går sakta framåt...men alldeles för långsamt tycker jag! Har inte kommit igång med nån vettig träning är helt enkelt för trött för det men illamående är värst...svårt få till träning då.
När jag kommer till sjukhuset brukar dom fråga om man mår bra inte har förkylningsproblem... jag svarar att jag är helt frisk fast jag är dösjuk.
En sjuksköterska som satt i kassan till BMT sa till mig nä jag var där sist " nu är du inte dösjuk längre...grattis 😛 "
PS Laddade min Levo Turbo fullt sist tänkte ge mig ut på tur men vädret är så j-a tråkigt milt disigt å fuktigt. Jag vill ha kallt torrt krispigt högt i tak å sol såklart! Så nu har den stått fulladdad i en vecka.....hoppas batteriet inte tappar...ni har skrämt mig lite 😛

PS 2 Hoppas bli så stark i vinter så jag kan en skogslufs med denna sötnosen :love:
IMGP9767.JPG

Senast ändrad:

Bengt-re

Aktiv medlem
Jo det går sakta framåt...men alldeles för långsamt tycker jag! Har inte kommit igång med nån vettig träning är helt enkelt för trött för det men illamående är värst...svårt få till träning då.
När jag kommer till sjukhuset brukar dom fråga om man mår bra inte har förkylningsproblem... jag svarar att jag är helt frisk fast jag är dösjuk.
En sjuksköterska som satt i kassan till BMT sa till mig nä jag var där sist " nu är du inte dösjuk längre...grattis 😛 "
PS Laddade min Levo Turbo fullt sist tänkte ge mig ut på tur men vädret är så j-a tråkigt milt disigt å fuktigt. Jag vill ha kallt torrt krispigt högt i tak å sol såklart! Så nu har den stått fulladdad i en vecka.....hoppas batteriet inte tappar...ni har skrämt mig lite 😛

PS 2 Hoppas bli så stark i vinter så jag kan en skogslufs med denna sötnosen :love:Visa bilaga 458561
Man kan alltid testa med ingefära emot illamående. Det kan hjälpa gravida, medecinförgiftade och sjösjuka. Inget starkt, men kan göra lite verkan och bör ju vara ofarligt iaf.

Skönt att höra att du är igång iaf även om det måste vara frusterande med att återhämtningen tar tid.

Earlslick

Aktiv medlem
God-Jul på er alla....hoppas på fortsatt stöd då jag inte riktigt är i hamn ännu. Ska göra en ny benmärgsundersökning om ett par månader å kolla att allt är ok.....Visa bilaga 460544
Självklart har du allas stöd även i framtiden. Ha nu en riktigt god jul.

DanielS

Aktiv medlem
God-Jul på er alla....hoppas på fortsatt stöd då jag inte riktigt är i hamn ännu. Ska göra en ny benmärgsundersökning om ett par månader å kolla att allt är ok.....Visa bilaga 460544
God jul! Hoppas det går åt rätt håll och att 2021 blir ett bättre år och att vi får se många fler kajak- och cykel-bilder!

Mårten

Aktiv medlem
Det är när när man läser den här tråden man inser varför Happy är lite bättre än andra gemenskaper på nätet. Tack gubbar och gummor för de 17 år vi jobbat på och byggt denna gemenskap.
Kämpa på alla! Och god jul!

(Happy har nu skramlat ihop 55’ det är inte illa.)

Stuvarn

Aktiv medlem
Hoppas att juldagarna fungerat väl!
Jo då var på Benmärgsmottagningen (BMT) idag å sakta men säkert stiger mina värden. Mitt blodvärde (Hb) var nu 105 å vita blodkroppar 3.9. Deras "bevakning" av mig minskar något om 1mån (mindre besök å mediciner) ser fram emot det 😛

Bele

Aktiv medlem
Hoppas att värden och ork rör sig åt rätt håll!
Och att vi får läsa om ett lika lyckligt slut som i den här artikeln lite längre fram.

Stuvarn

Aktiv medlem
längesen vi hörde nått nu hoppas allt är bra med dig stuvarn.
Jo allt bra...åker in 1ggr/v för att lämna blodprover + läkarbesök. Men det går så långsamt framåt....tror det är cellgifterna som trycker ner mig! Verkar som även hjärtat reagerar negativt på dom för en läkare ringde i fredags å ville jag skulle komma in för ny hjärtundersökning (ultraljud) Ska även göra en ny benmärgsundersökning v 4. där får vi svaret om allt står rätt till.

PS Fick en bild från min dotter igår från Kåsjön å som ni ser är det inte paddelbart längre :)
139187611_3453327094893341_2912005533473967766_n.jpg

Senast ändrad:

Bengt-re

Aktiv medlem
Jo allt bra...åker in 1ggr/v för att lämna blodprover + läkarbesök. Men det går så långsamt framåt....tror det är cellgifterna som trycker ner mig! Verkar som även hjärtat reagerar negativt på dom för en läkare ringde i fredags å ville jag skulle komma in för ny hjärtundersökning (ultraljud) Ska även göra en ny benmärgsundersökning v 4. där får vi svaret om allt står rätt till.

PS Fick en bild från min dotter igår från Kåsjön å som ni ser är det inte paddelbart längre :)Visa bilaga 465124
Jag håller alla tummar och hoppas att det "bara" är medecinbiverkningar som hämmar dig.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer