Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

BJS

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Japp så är det! Lite trisst bara att den rosa finns på lager å den grå först i mitten februari :)
Samt att Canyon flyttar fram leveranstiden för den grå hela tiden....tror jag varit med om det förr!
Vill man ha nytt vill man inte vänta.... 😉

weldion

Aktiv medlem
full_2022_grizl-cf-sl-7-etap_3106_rd-rd_P5.png

Totteman

Aktiv medlem
Jag har en hel story att berätta om förmaksflimmer, elkonvertering och till slut ablation.
Lättast är om ni går in på bloggen och läser själva.

Earlslick

Aktiv medlem
Jag har en hel story att berätta om förmaksflimmer, elkonvertering och till slut ablation.
Lättast är om ni går in på bloggen och läser själva.
Kämpa på.
Din gamla Bridgestone Diamond Road rullar fortfarande som pendelcykel i stan. 😀

Stuvarn

Aktiv medlem
Livet är underbart att cykla är underbart...tror jag cyklat minst 20 dar i rad nu å jag bara njuter!
Klarar mig ju jättebra med Duden på snö/is tror jag slipper dubbdäck i vinter å idag ska jag bestämma mig för vilken gravelcykel jag ska ha....livet leker :)

Känner oxå att det börjar bli dags sluta skriva här om inte nu nått händer eller om jag får nån fråga.
Tack ännu en gång för allt stöd jag fått...det har betytt så mkt!

PS Kommer såklart dyka upp i andra trådar :)
IMGP0732.JPG

Senast ändrad:

larsaw

Aktiv medlem
Inne på Happy igen, första gången sedan… typ sensommaren…
Letar så klart fram denna tråd först av allt och blir så otroligt glad o lycklig av att höra hur bra det går för dig Stuvarn.
All lycka till dig och dina NYA utmaningar på kommande rosa faran… 👍🏻💪🏻😎

Muntis

Aktiv medlem
Letar så klart fram denna tråd först av allt och blir så otroligt glad o lycklig av att höra hur bra det går för dig Stuvarn.
Samma här! Tänkte på dig Stuvarn och gick in hit endast för att kolla på den här tråden. Skönt att läsa att det fortsatt i rätt riktning!

Ta hand om dig!

Jimel

Aktiv medlem
Samma här, kom att tänka på stuvarn idag och var tvungen att leta upp tråden å läsa. Var lite läskigt men oj vad glad jag blir av att se att stuvarn slutat skriva här för att han mår bra!!!

Stuvarn

Aktiv medlem
Samma här, kom att tänka på stuvarn idag och var tvungen att leta upp tråden å läsa. Var lite läskigt men oj vad glad jag blir av att se att stuvarn slutat skriva här för att han mår bra!!!

Ni är för goa allihopa :love: Jo jag mår fortsatt bra ska bara lämna blodprover var 3:e månad för att se allt är ok. Antar detta oxå kommer fasas ut?
Cyklar å paddlar nästan varje dag 😛 Tycker paddlingen går bra men cyklingen går lite trögare är ofta ute å lufsar med Duden men är fortfarande inte riktigt igång med min Grizl...behöver ha lite mer flås för att den ska bli rolig på riktigt!
Fick till årets 38:e paddelpass idag och årets 3:e bad (vattentemp 9grader)
Kanske blir ett lufspass i skogen med fatbiken senare :LOL:
IMGP0914.JPG

Stuvarn

Aktiv medlem
Måste tyvärr komma med ett trisst besked :cry:
Har märkt att min träning gått tungt sista tiden både på cykling å paddlingsfronten fick även näsblödning som inte ville sluta!
Var igår på Hematologen för min 3mån kontroll å idag ringde dom från Hematologen å sa att blodprover visade min sjukdom kommit tillbaka!
Ska in nästa vecka för läkarbesök/benmärgsprov efter det vet jag kanske mera!

Mikva

Aktiv medlem
Beklagar. Lömsk sjukdom. Jobbigt att ständigt behöva vänta på nya prover och resultat. Hoppas att du med hjälp av kajak och Happy kan hålla modet uppe!

BJS

Aktiv medlem
In och fixa det igen. De och du vet ju nu hur man gör. Okej!? Okej!

Skittråkigt såklart, extremt tråkigt, men det är bara att ge sig på det igen. Vi behöver dig så du har inget annat val än att kämpa på (igen)!

kais01

Aktiv medlem
usch. fråga dem gärna om hur väl de gått igenom antikroppar, och mera specifikt vilka de har koll på hod just dig, och vilka man borde kolla igen. vad jag förstår ett snabbt expanderande fält, det kan ha ändrat sig bara senaste året. en nära anhörig med spridd lymfkörtelcancer fick fantastisk effekt med mabtera, som annars är ett antikroppsbaserat medel för reumatiker. även en revolution för ms mfl sjukdomar.

1888

Aktiv medlem
Absolut det tråkigaste jag läst på hela internetet på länge. Kämpa Stuvarn, du vet att vi finns här för dej!
Som jag sagt förut, jag passerar Partille varje dag, hör av dej om du behöver hjälp med något.

Bele

Aktiv medlem
Du var väl i princip friskförklarad? Oavsett jättetråkigt.

En påminnelse för oss alla att man ska värdesätta att man har hälsan när man har den, inte sakna den först när man inte längre har den.

Håller tummarna för dig!

Stuvarn

Aktiv medlem
Friskförklaring är väl först efter 5 år?

Tyckte dom sa jag var frisk tidigt i våras men tydligen (tyvärr) har du nog rätt :confused:
Mitt blodprov förra veckan visade ju att min MDS (blodcancer) kommit tillbaka så jag var tydligen bara "frisk" några månader!
Var inne idag på Hematologen för mitt 17:e benmärgsprov vi får väl se vad det visar ...kommer bli kallad när dom fått provsvar!.

BJS

Aktiv medlem
Tyckte dom sa jag var frisk tidigt i våras men tydligen (tyvärr) har du nog rätt :confused:
Mitt blodprov förra veckan visade ju att min MDS (blodcancer) kommit tillbaka så jag var tydligen bara "frisk" några månader!
Var inne idag på Hematologen för mitt 17:e benmärgsprov vi får väl se vad det visar ...kommer bli kallad när dom fått provsvar!.
Tur ändå att de hittade det.

BJS

Aktiv medlem
För vad det är värt finns det en liten insamling. Det gör kanske något för någon framöver.

3500 SEK skall vi väl fixa?

Senast ändrad:

fhloston

Aktiv medlem
För vad det är värt finns det en liten insamling. Det gör kanske något för någon framöver.

nu uppe i nästan 1/3

DanielS

Aktiv medlem

Fint initiativ!

P

Paco

Guest

Ett fantastiskt initiativ och jag var tvungen att jämna ut siffrorna lite.

Topp