Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Stuvarn

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Har nu fått stammceller från min donator...det var det sista dom hade i frysen! Dom ska försöka få mer från min donator i Tyskland för framtida behov! Hoppas nu hålla mig "frisk" ett bra tag 😛
Fick en skön cykeltur i morse på Duden i svalkande väder (-11grader)

PS Tror det är färdigpaddlat här på ett bra tag!
IMGP1042.JPG

GoranS

Aktiv medlem
Har nu fått stammceller från min donator...det var det sista dom hade i frysen! Dom ska försöka få mer från min donator i Tyskland för framtida behov! Hoppas nu hålla mig "frisk" ett bra tag 😛
Fick en skön cykeltur i morse på Duden i svalkande väder (-11grader)

PS Tror det är färdigpaddlat här på ett bra tag! Visa bilaga 597963
Låter som en bra målsättning! Lycka till med den.

Stuvarn

Aktiv medlem
Jo jag lever fortfarande 😛
Har genomlidit ytterligare en cellgifts behandling plus fått mer stamceller.
Nu ska dom göra nytt benmärgsprov (mitt 24:e) för att kolla läget!
Fick idag till premiärtur på min nya leksak en Specialized Turbo Creo SL Comp Evo så nu hoppas jag hänga med mina yngre starkare cykelkompisar....speciellt under mina behandlingar.
IMGP1059.JPG

Senast ändrad:

RockyM

Aktiv medlem
Jo jag lever fortfarande 😛
Har genomlidit ytterligare en cellgifts behandling plus fått mer stamceller.
Nu ska dom göra nytt benmärgsprov (mitt 24:e) för att kolla läget!
Fick idag till premiärtur för min nya leksak en Specialized Turbo Creo SL Comp Evo så nu hoppas jag hänga med mina yngre starkare cykelkompisar....speciellt under mina behandlingar. Visa bilaga 604275
Härligt! Helt rätt tänkt, nu får kompisarna slita i backarna! =0)

Angie_Stuvarnsdotter

Aktiv medlem
Hej på er, jag förstår er oro och jag är jätteledsen att den är befogad. Världens bästa pappa somnade idag in på sjukhuset med familjen hos sig ♥️💔

Jag vill tacka er för alla fina varma ord, ni har varit något pappa alltid velat ha info om när han vart för dålig för att logga in o läsa själv. Han har uppskattat era ord ♥️ Jag skapade detta konto enbart för att vara ett stöd för honom och jag har verkligen blivit rörd av den fina gemenskapen och värmen man sett här. Tusen av tack för allt ♥️

Topp