Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)

Bengt-re

Aktiv medlem
Hjärtflimmer..... :( Som visade sig vara nått ännu värre + el-mtb som hjälpte :)
Stuvarn sa:
Manurhin2 sa:
Ska in på benmärgsprov imorgon sen om en vecka läkarbesök + benmärgsprovsvar...lite då avgörs framtiden!
Om cancern börjar ge med sig så fortsätter behandling med cellgifter om inte läggs jag in för tuffare behandling.....

PS Hade hoppats få min "cykel" innan midsommarhelgen men antar den dyker upp i veckan!
Vi hoppas på både cykelleverans och positiva besked ifrån läkarna!

Ät jordgubbar om du får. Inte för att det gör gott, men det är sommar och gott!

Håller alla tummar!

aahlborg

Aktiv medlem
Lycka till Stuvarn!
Tänk om man hade haft lika tjockt pannben som du.

Stuvarn

Aktiv medlem
Idag kom min efterlängtade Specialized Turbo Levo....bra jobbat där av SCSgbg.

Tog såklart en testrunda idag å detta var precis vad jag behövde å imorgon får den agera "draghäst åt min Nelo surfski :)

Bilagor

Manurhin2

Aktiv medlem
Stuvarn sa:

Tog såklart en testrunda idag å detta var precis vad jag behövde å imorgon får den agera "draghäst åt min Nelo surfski :)
Troligen första ggn jag blivit glad när en riktig cyklist köper elcykel, Grattis!

M

Manurhin2 sa:
Stuvarn sa:

Troligen första ggn jag blivit glad när en riktig cyklist köper elcykel, Grattis!

M
Haha, +1 :-)

h.g.j

Aktiv medlem
...där var staketbilden vi väntat på.. =)

Tegheim83

Medlem
Jäkla snyggt staket!
Kanske ska ta upp mitt staketbygge som stannade vid stolpar för två år sedan :-)

Cykeln och syftet är såklart också vackert!

Stuvarn

Aktiv medlem
Jäklar vad jag är nöjd...att jag inte skaffat elhjälp tidigare!
Cyklade "vår" Skatåsrunda 25km med en kompis igår å det var länge sedan jag kunde hänga med honom! Han var lite snabbare nerför å jag uppför.
Kände mig nästan helt frisk å det var så underbart! Tror den kommer ge mig många fina turer under min cellgiftsbehandling!
Idag paddlade jag å jag var helt fräsch när jag kom upp för Partillebackarna....oxå härligt komma hem utan att vara astrött å illamående.
Det blir paddling å cykling imorgon oxå såklart :)

Bilagor

Peth

Aktiv medlem
Blir både glad och ledsen av den här tråden, mest glad.

Fina bilder, och bra inställning!

GoranS

Aktiv medlem
Tråden har helt klart potential att bli en riktig happy tråd när TS fått bukt med de oönskade celldelningarna.

Hasse#7

Aktiv medlem
Alltid glad och alltid vackert väder. Du är bäst Stuvarn!

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Sitter på balkongen med min älskade flickvän, ett glas portvin efter middan och lite ostar. Blir så ödmjuk och tacksam över vad jag har, men brottas fortfarande med dilemmat i att aldrig kunna förstå i nuet att man är lycklig. Fan, jag skulle lämna bort allt jag har för att veta redan nu att det kommer gå bra för dig. Förlåt att jag blir kladdig, men jag vill att du skall veta att jag tänker på dig. Du vinner det här! Kram och skål från västkusten med några mil i benen och en pastis och några glas italienskt vin innanför västen. FUCK CANCER!

Stuvarn

Aktiv medlem
Vet inte om jag nu skiter i det blå skåpet....men jag chansar :)

Har några frågor då jag nu avverkat typ 10mil med min Turbo Levo (elmtb) skriver helst å frågar här då jag inte tycker det händer så mkt på el-forumet.
Ligger nästan konstant på minsta kassett dreven bak....mest på 11:an....tycker ändå jag kommer upp för alla backar!
Använder alltså aldrig dom större dreven bak! Ska det va så här eller är det nått jag inte fattat....skyller på cellgifterna i så fall :)
Kanske ska man öka på framdrevet rejält som idag är på 32T?

PS Skänk mig en tanke för nu kommer det två "tunga" dagar på sjukhuset (onsdag å torsdag) då mkt kommer avgöras...ska genomgå massa jobbiga undersökningar :(

Bilagor

Manurhin2

Aktiv medlem
Skiter i denna tråden om det handlar om elcyklar eller för den delen motorcyklar bara du tar dig ut och paddlar.

Är det inte så att cykeln ska passa Agda 87 också med alla växlar men för dig som är van cyklist, om än tillfälligt trött, så räcker dom 250 watten gott och väl till i kombination med dina ben?

Lycka till med undersökningarna ?

M

GoranS

Aktiv medlem
Håller alla tummar jag har för att testerna ger så positiva besked som möjligt är.

Sen tycker jag att om det inte är samma universum ens om en cancersjuk person använder en elcykel för att kunna hålla igång kontra någon som gör det bara för att de tycker det är kul att åka fortare än vad de mäktar med utan motor.

Paco

Aktiv medlem
GoranS sa:
Håller alla tummar jag har för att testerna ger så positiva besked som möjligt är.

Sen tycker jag att om det inte är samma universum ens om en cancersjuk person använder en elcykel för att kunna hålla igång kontra någon som gör det bara för att de tycker det är kul att åka fortare än vad de mäktar med utan motor.
+ massor på det!

H.

Aktiv medlem
Hur funkar hastighetscontrollern för cykeln? Sitter det nån sensor i nav/fälg? Eller vet den vilken växel du har i?

Men det låter som en större klinga är på sin plats.

xyz-saft

Aktiv medlem
Håller tummarna för att det går bra!

Som flera varit inne på låter det som att en större klinga fram är det du vill ha om det får plats.

Miracle

Aktiv medlem
Härligt att du kommer ut ordentligt med nycykeln! :)
Håller tummarna Stuvarn

frid!

Yonna

Aktiv medlem
Jag tänker på dig du snälla Stuvarn och skickar dig telepatisk all min stryka onsdag och torsdag. ?

Bra elcykelval, härligt att det hjälper dig!

kermitmisspiggy.gif

Azog

Aktiv medlem
Härligt att det blev så bra med nya cykeln. Lycka till med behandlingen i veckan!

Stuvarn

Aktiv medlem
Var på Östra Sjukhuset igår för datortomografiundersökning å idag på Hematologen på Sahlgrenska å tyvärr har jag inte reagerat positivt på cellgiftsbehandlingen (Vidaza) så nu läggs jag in på måndag för den tuffaste cellgiftbehandlingen dom har :(
En del behöver 4 veckors vård efter den behandlingen men min läkare som säger jag är deras "friskaste" patient så hon trodde 4-5dar extra skulle räcka! Ja ja man får försöka se det positiva i detta!
Tack för stödet ni ger mig men nu kan det dröja ett tag innan vi hörs!

Senast ändrad:

Manurhin2

Aktiv medlem
Stuvarn sa:
Var på Östra Sjukhuset igår för datortomografiundersökning å idag på Hematologen på Sahlgrenska å tyvärr har jag inte reagerat positivt på cellgiftsbehandlingen (Vidaza) så nu läggs jag in på måndag för den tuffaste cellgiftbehandlingen dom har :(
En del behöver 4 veckors vård efter den behandlingen men min läkare som säger jag är deras "friskaste" patient så hon trodde 4-5dar extra skulle räcka! Ja ja man får försöka se det positiva i detta!

Ps I

Lycka till !
Cykla och paddla ordentligt i helgen ( om du inte fått andra direktiv)

M

GoranS

Aktiv medlem
Jag känner på mig att nu är det termineringsdags för de där illvilliga cancercellerna.
laddaned.jpg

Stort lycka till och ser fram emot att ha dig tillbaka här.

Senast ändrad:

xdr

Aktiv medlem
Hoppas allt går så väl det kan göra. Lycka till!

Jimel

Aktiv medlem
Stuvarn sa:

KÄMPA!

DanielS

Aktiv medlem
Oj trist. Kämpa på och hoppas det ordnar sig på bästa sätt. Tack också för att du delar med dig av din historia. Ger möjlighet till lite eftertanke och uppskattning av det man faktiskt har!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer