Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om inte du når framgång hos CC ta nåra bilder på dropouten utan bakhjul så ska de nog gå finna rätt öraTackar för tipsen! Det öra som är monterat är sågat och slipat och sitter så växeln nästan är bakom och i höjd med kasetten, känns som någon i nöd innan mig själv försökt få till något. Därför ingen bild, jag sätter mitt hopp till fjärrskådning, schamanism eller galaktiska intelligenser (gud går också bra, inte knusslig) ?
Om du Gurra G har ett så vore det toppen, ska ringa Cykelcity nu när dom öppnar dock...
/Loafing
Innovativt! Här har man gått omkring och trott att det måste passa exakt!Tagit några bilder. Hoppas det kan ge lite idéer om vad som kan passa...
jag har fått för mig att hängaren bör ha fästet för växeln nedanför ”hålet” där hjulaxeln glider in. Som det är nu sitter ju fästet ovanför...
någon som minns hur det såg ut på en skinande TT3:a?
Tackar Darkforce! mäta och kolla ?![]()
Rear Gear Mech Derailleur Hanger - CC139 (Dropout/Framesaver)
Rear Gear Mech Derailleur Hanger - CC139 rear gear mech derailleur hangers / dropouts / framesavers from RearMechHanger.com. The best range of rear mech hangers available online.www.rearmechhanger.com
![]()
Rear Gear Mech Derailleur Hanger - CC155 (Dropout/Framesaver)
Rear Gear Mech Derailleur Hanger - CC155 rear gear mech derailleur hangers / dropouts / framesavers from RearMechHanger.com. The best range of rear mech hangers available online.www.rearmechhanger.com
![]()
Rear Gear Mech Derailleur Hanger - CC182 (Dropout/Framesaver)
Rear Gear Mech Derailleur Hanger - CC182 rear gear mech derailleur hangers / dropouts / framesavers from RearMechHanger.com. The best range of rear mech hangers available online.www.rearmechhanger.com