weldion Aktiv medlem 2021-01-22 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #811 brickmule sa: Visa bilaga 465769 Klicka för att se resterande... Fast det där stämmer inte!
Sambal Oelek Aktiv medlem 2021-02-03 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #812 Hörde två nya idag... "Jag svalde ett stolpiller idag! Betyder det att jag sitter illa till?" "Vilken land har de mest sjövana sjömännen? Båtsvana!"
Hörde två nya idag... "Jag svalde ett stolpiller idag! Betyder det att jag sitter illa till?" "Vilken land har de mest sjövana sjömännen? Båtsvana!"
G gaup Ny medlem 2021-02-03 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #813 En gång i tiden, när min före detta gav mig fingret, så gjorde jag något av en pastisch(?) på, "do you kiss your mother with that mouth?" och frågade henne om hon pullade sin mamma med det fingret.
En gång i tiden, när min före detta gav mig fingret, så gjorde jag något av en pastisch(?) på, "do you kiss your mother with that mouth?" och frågade henne om hon pullade sin mamma med det fingret.
42Hz Aktiv medlem 2021-02-07 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #814 - Varför är det plötsligt pandor överallt? - Det är pandami...
B Barometer Aktiv medlem 2021-02-09 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #815 - Vad gör man när man klistrar lite på måfå? - Man limproviserar!
weldion Aktiv medlem 2021-02-13 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #816 Love is like a fart. If you have to force it, it’s probably just crap anyways.
P plumse Aktiv medlem 2021-02-18 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #817 Jag fixade så dAtan inte längre gör fel För nu har jag...
T thomaslundstrom Aktiv medlem Söndag 19:27 [humor-tråden]: skriv ditt kassa skämt här änna #818 Varför heter det brottsdebut, och inte tjuvstart?