Hej, nu har äntligen de riktiga banden för uppmärkning av leder kommit från tryckeriet. Ingen reflex tyvärr men vi köper in reflextejp till klubben och drar upp tillsammans med banden så det kommer synas ändå.
Men, är i fullfärd med att flytta en hel mekanisk verkstad i en annan förening jag är engagerad i, så jag har lite dåligt med tid själv just nu. Så jag skulle gärna ta in lite hjälp av andra som kan hjälpa till också. Har 3 uppsättningar verktyg så det går att dela upp jobbet.
PS, blir också en till byggdag på Episka kullen nästa helg, kom och hjälp till och bygg!
★★★★★ · Parkeringsplats
goo.gl
Anmäl dig gärna på nedanstående länk så blir det lättare att ta med rätt mängd verktyg och fika!
Doodle is the simplest way to schedule meetings with clients, colleagues, or friends. Find the best time for one-to-ones and team meetings with our user-friendly calendar tool. Get started today!
doodle.com
PS. Vi har äntligen fått ordentliga band för att märka upp lederna, vill du hjälpa till så hör gärna av dig så kan vi sprida ut jobbet bland lite olika personer!
Vänliga hälsningar
Edvin Mellergård
Göteborgs Stigcyklister
Svara Trådlista
Rapportera Redigera