Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hur är föret i GBG?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MagerValp" data-source="post: 4085951" data-attributes="member: 64645"><p>Jag tog friskvårdstimmen idag och letade upp en nybörjarvänlig rutt runt Ruddalen. Ambitionen är att man ska kunna ta sig runt på den även om man är helt ny på mtb och inget ska kännas omöjligt eller för läskigt. Den undviker också träsk, bäckar och surhål. Med det sagt så är den inte helt tandlös, det finns lite mindre drop på kanske 30 cm och några hopp, men allt går att rulla eller köra bredvid. Ett par klättringar är det inte heller någon chans att man tar på första som nybörjare, men som sagt så hoppas jag de känns möjliga, även om man kör med barn.</p><p></p><p>Den börjar med en chicken line, och då använder jag begreppet i dess absolut snällaste bemärkelse, på klippan vid lekplatsen på Kastmyntsgatan — det finns inget på resten av rundan som är mycket svårare eller läskigare.</p><p></p><p>Jag har lagt upp rutten på Trailforks, tar gärna emot feedback på den:</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.trailforks.com/ridelog/planner/view/287750/[/URL]</p><p></p><p>[ATTACH=full]534122[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MagerValp, post: 4085951, member: 64645"] Jag tog friskvårdstimmen idag och letade upp en nybörjarvänlig rutt runt Ruddalen. Ambitionen är att man ska kunna ta sig runt på den även om man är helt ny på mtb och inget ska kännas omöjligt eller för läskigt. Den undviker också träsk, bäckar och surhål. Med det sagt så är den inte helt tandlös, det finns lite mindre drop på kanske 30 cm och några hopp, men allt går att rulla eller köra bredvid. Ett par klättringar är det inte heller någon chans att man tar på första som nybörjare, men som sagt så hoppas jag de känns möjliga, även om man kör med barn. Den börjar med en chicken line, och då använder jag begreppet i dess absolut snällaste bemärkelse, på klippan vid lekplatsen på Kastmyntsgatan — det finns inget på resten av rundan som är mycket svårare eller läskigare. Jag har lagt upp rutten på Trailforks, tar gärna emot feedback på den: [URL unfurl="true"]https://www.trailforks.com/ridelog/planner/view/287750/[/URL] [ATTACH type="full"]534122[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hur är föret i GBG?
Topp