Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Köp & Sälj
Recensioner
Artiklar
Video
Kalender
Turtips
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hur är föret i GBG?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MagerValp" data-source="post: 4087250" data-attributes="member: 64645"><p>Instämmer i kören, superfint underlag.</p><p></p><p>Jag roade mig med att leta lite nya stigar och varianter på de jag redan kör. Hittade en finfin klippa på Vattentornet Lätta - Svåra Alternativet, men vart fanken tar stigen vägen sen? Ner till höger ligger det stora stockar som blockerar och rakt fram såg inte heller speciellt inbjudande ut.</p><p>[ATTACH=full]534484[/ATTACH]</p><p></p><p>Gjorde sedan ännu ett försök att hitta Södra Slottsberget Baksidan, men av heatmap och ridelogs att döma gör ingen annan det heller. Stigen verkar så vitt jag kan se inte finnas kvar. Är det någon som vill kännas vid den? Annars markerar jag den nog som stängd.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.trailforks.com/trails/sodra-slottsberget-baksidan-250705/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MagerValp, post: 4087250, member: 64645"] Instämmer i kören, superfint underlag. Jag roade mig med att leta lite nya stigar och varianter på de jag redan kör. Hittade en finfin klippa på Vattentornet Lätta - Svåra Alternativet, men vart fanken tar stigen vägen sen? Ner till höger ligger det stora stockar som blockerar och rakt fram såg inte heller speciellt inbjudande ut. [ATTACH type="full"]534484[/ATTACH] Gjorde sedan ännu ett försök att hitta Södra Slottsberget Baksidan, men av heatmap och ridelogs att döma gör ingen annan det heller. Stigen verkar så vitt jag kan se inte finnas kvar. Är det någon som vill kännas vid den? Annars markerar jag den nog som stängd. [URL unfurl="true"]https://www.trailforks.com/trails/sodra-slottsberget-baksidan-250705/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sveriges trevligaste cykelforum
Hur är föret i GBG?
Topp