Hur många väntar på DT 240s RR 1.1-hjul från S-Tec?

Skogling

Aktiv medlem
Jag beställde den 24/8. Dom fanns i lager. Dom har fortfarande ej anlänt varesig dem eller mig. Dom säger om 10 dagar hela tiden. Jag BRYTER på S-Tec ! :o

Skitfirma !

//Skogling

JLarsson

Aktiv medlem
Men så är dom billiga också. Jag tror att dom jävlas med dig medvetet faktiskt. Det skulle i alla fall jag göra.

bjorre

Aktiv medlem
Hade du haft bråttom hade du väl inte köpt det från det billigaste stället? ;)

Senast redigerad av en moderator:

glitch

Aktiv medlem
Varför fortsätter du handla därifrån då?

Tror du är lite kinky och går igång på att strula med tyskarna.

/C

bigmollo

Aktiv medlem
Wilier skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad var din fråga?

Han vill bara grina lite. .)

Spindelbenen

Aktiv medlem
Jag beställde ju mina ett par dagar innan du.. Men eftersom jag inte har någon ram är det ju ok (än så länge) Ska dock bli jäkligt najs med lite schyssta LVG-rundor på Ekerö dec-jan.. Om hjulen har hunnit komma då dvs.

bigmollo

Aktiv medlem
Ha ha ni kommer aldrig få era hjul. och om ni får dem så beställer jag ett par samma sekund. :)

Spindelbenen

Aktiv medlem
Ska fr.o.m nu cykla med en pump lättillgänglig så jag kan trycka in den i kaxmollos framhjul när jag ser honom komma cyklandes, och när han ligger där ska jag pissa på honom.

Spindelbenen

Aktiv medlem
Äsch, jag knäcker ett revben istället.. Nu ska jag åka och kolla om min nya ram har kommit.. Så är det bara ett par veckor kvar tills hjulen kommer..

bigmollo

Aktiv medlem
Festligt jag fick mina hjul idag. Hemkörda till dörren.. Ja just det, jag beställde från Bike-discount. =D
Du kan lika gärna sälja räsern Skogling. Det verkar liksom inte vara din grej. Först hjulen sen vevpartiet. =O

bigmollo

Aktiv medlem
soulbrorsan skrev:
> najs, mollo!
> långtur på söndag?

Det var nya hjul till pendlaren. Mina räserhjul väntar på en ny body. Vad ville du göra på söndag? Räser, cross, pendel eller räser. Långrundor på pendlarhoj är verkligen underskattat. Tror att det blir nästa heta grej efter ss. :)

Spindelbenen

Aktiv medlem
Funderar på att köpa nya hjul lokalt istället, man får ju ut en tusenlapp extra nu ju!! Slipper man vänta på tröttyskarna.

rikard

Aktiv medlem
Jag tror jag skulle vänta fyra år till innan jag avgör vad de misslyckats med under mandatperioden och inte. =)

Synd på kulturministern f.ö., hon hade kunnat göra rent hus i kulturträsket om hon hade fått chansen.

Kaijan

Aktiv medlem
rikard skrev:

>
> Synd på kulturministern f.ö., hon hade kunnat
> göra rent hus i kulturträsket om hon hade fått
> chansen.

Ja jag är inte ledsen att hon försvann.
Nu skyller hon på Radiotjänst.=D

Markus F

Aktiv medlem
Jag fick mina nya räserhjul idag. Men dom är ju inte lika fina som DT förstås. Fast billiga var dom. Det löjliga är att jag inte har någon cykel till hjulen, så dom får ligga kvar på jobbet.

bigmollo

Aktiv medlem
Du behöver en trek 1500 ram Markus. Jag vet en kille i hässelby som har en liggandes. Framgaffel och styrlager inkluderat. :)

bigmollo

Aktiv medlem
Tyvärr. Jag får nöja mig med nåt enklare. :(
Jag behöver verkligen titan känner jag. Alu funkar inte längre. Jag är alldeles för avancerad nu. =D
/J

JLarsson

Aktiv medlem
Det senaste och mest avancerade är ramar byggda av papier maché och sugrör. Fast då får man inte vara för tung.

Spindelbenen

Aktiv medlem
Inget för mig alltså... Fan va avis jag blir på alla er som köper nya saker.. Det gör ju jag med men det består mest i kläder i storlek 46..

rikard

Aktiv medlem
NewBamboo.png

Spindelbenen

Aktiv medlem
Btw, är det någon som vill hänga på i min sub-18 timmars klunga på vättern runt nästa år? Borde ju vara görbart med dom nya hjulen, och om man har tur så har dom ju kommit då..

Stampe

Ny medlem
Sub 18? Det var väl vad Alsing klarade, och får du inte kramp och krockar med en sten (igen) borde väl 15 timmar vara görbart på bara cykelrutin.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer