Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rsdea sa:Tomcaten sa:Har just köpt Coils till min lilla 190. Kostade mera än hela bilen=) Man gör det enbart för att det är kul
Vad har du för någrA?
E30 325 turbo touring 541whp tändningen orka bara dit. Så det står på inköpslistan.
E46 328 turbo 768whp går att ställa på ladd och justerar kammarna och ta ur 150-200hk till om man vill. Men den spinner i 200hm/h som det är nu. Så är rätt nöjd ändå man piskar iaf sporthojar ?
Crossmax sa:Väntar på att Cyklist kommer in och sätter punkt för tråden.
Ännu ett inlägg om avundsjuka, missunnsamhet, gnäll och klagan. ;-)happymtb.fr sa:Ännu en tråd om ångest, bortförklaring, skryt och förhävelse. ?
Du läser inte misärtråden? :)Trinovid sa:Bra investering i hälsa och välmående är det ju dessutom.
42Hz sa:Vågar inte räkna ihop beloppen för varken fotoutrustning eller LEGO... Cykling ska vi inte ens tänka på!
42Hz sa:42Hz sa:Vågar inte räkna ihop beloppen för varken fotoutrustning eller LEGO... Cykling ska vi inte ens tänka på!
Räknas öl som hobby?
*swishar förbi i tråden med ett lyckligt och obrytt leende på läpparna*Mini_me sa:Crossmax sa:Väntar på att Cyklist kommer in och sätter punkt för tråden.
??
Cyklist sa:*swishar förbi i tråden med ett lyckligt och obrytt leende på läpparna*Mini_me sa:Crossmax sa:Väntar på att Cyklist kommer in och sätter punkt för tråden.
??
42Hz sa:42Hz sa:Vågar inte räkna ihop beloppen för varken fotoutrustning eller LEGO... Cykling ska vi inte ens tänka på!
Räknas öl som hobby?
Haha!GoranS sa:Ännu ett inlägg om avundsjuka, missunnsamhet, gnäll och klagan. ;-)happymtb.fr sa:Ännu en tråd om ångest, bortförklaring, skryt och förhävelse. ?
I rätt ordning oxå! Bra där =)Bama sa:När man har räknat bort sparande, mat, hyra, och övriga fasta kostnader så läggs alla pengar på cykelrelaterade prylar och aktiviteter.
Ingen fara att fråga mycket,CEHG sa:Har ingen koll, men sedan somras når jag började cykla på allvar har jag gjort fruktansvärt många FELKÖP. Ibland slarv, ibland pga av dålig kännedom om själva hårdvaran. Som exempel att det som står som 26"-fälg kan vara både 559 och 584. Jag vågar inte ens tänka på hur många felköp det kommer bli när jag börjar uppgradera saker, eller börja meka mer på allvar. Man kan ju inte heller posta tusen frågor i forumet "passar denna med denna?" Jag vet faktiskt inte hur man ska lära sig de här sakerna utan att bli ruinerad.
CEHG sa:Har ingen koll, men sedan somras når jag började cykla på allvar har jag gjort fruktansvärt många FELKÖP. Ibland slarv, ibland pga av dålig kännedom om själva hårdvaran. Som exempel att det som står som 26"-fälg kan vara både 559 och 584. Jag vågar inte ens tänka på hur många felköp det kommer bli när jag börjar uppgradera saker, eller börja meka mer på allvar. Man kan ju inte heller posta tusen frågor i forumet "passar denna med denna?" Jag vet faktiskt inte hur man ska lära sig de här sakerna utan att bli ruinerad.
a.svensson sa:Slutade räkna för drygt 15 år sedan, då insåg jag att det handlade om ett sexsiffrigt belopp.
Har dock lagt ner mindre pengar sedan dess.
Jensen sa:a.svensson sa:Slutade räkna för drygt 15 år sedan, då insåg jag att det handlade om ett sexsiffrigt belopp.
+1 med reservation för att det inte minskat :-)
Men samtidigt haft vänner som bränner liknande på krogen genom åren. Slutade egentligen kan rätt tidigt, för det är irrelevant när man har råd och det är en bra sak att lägga pengar på. Finns klart osundare saker att bränna pengar på
AX3L sa:Jensen sa:a.svensson sa:Slutade räkna för drygt 15 år sedan, då insåg jag att det handlade om ett sexsiffrigt belopp.
+1 med reservation för att det inte minskat :-)
Men samtidigt haft vänner som bränner liknande på krogen genom åren. Slutade egentligen kan rätt tidigt, för det är irrelevant när man har råd och det är en bra sak att lägga pengar på. Finns klart osundare saker att bränna pengar på
Jag har spenderat mina pengar på sprit, brudar och snabba bilar. Resten har jag slösat bort.
Brakastruten sa:Köpte en ny mtb 1995. De pengarna jobbar än. Cyklarna har bytts och förädlats genom åren.
Önskar jag hade lyckats göra detsamma med bilar jag haft.