Hur mycket har pengar har ni lagt på er hobby ?

Sitter här och drar mig för att köpa nya fälgar och däck till bilen. Men till hojen är det ju inga problem, lika dyrt om inte dyrare hahaha

Känns mer och mer relevant. Ju mer pengar man har att lägga på prylar, desto mindre tid har man att använda dem.

workhardbuythings.jpg

Tycker bara jag gör "grymma deals" men visst blir det pengar. Strax under 100,000kr på ett år MEN då är det snart 3st färdigbyggda olika kolfibercyklar från 2019-2020 och en hel del utrustning som Garmin edge datorer osv... Tror att allt håller värdet om jag lägger det på blocket imorgon (inte kläder och skor såklart)

• Värt att reflektera över var mitt 2020års MTB-fynd. En Allebike HT 29" 2014 kolfiber med små defekter i ramen. 3000kr gav jag. Hade riktigt kul, kom in i MTB-världen samt cyklade XC-rundor med folk som har 50tkr+ cyklar. Sålde den cykeln för 9000kr efter mindre uppgraderingar.
  • 2021 har jag byggt min FS drömhoj för snart 50tkr med AXS, DSP kashima coating - tutti frutti, ja ni vet... Men har jag 5ggr så kul? Knappast. Men visst prylar, teknik och byggen är jäkligt kul det med.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp