M Meistro Medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #1 Efter att ha sett en hel del rambrotts videos på youtube undrar man hur vanligt det är, och hur man som mtb are undviker detta?
Efter att ha sett en hel del rambrotts videos på youtube undrar man hur vanligt det är, och hur man som mtb are undviker detta?
glitch Aktiv medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #2 Bästa sättet att undvika på mtb är att cykla landsväg och vice versa :) Annars får man nog bara leva med att risken finns.
Bästa sättet att undvika på mtb är att cykla landsväg och vice versa :) Annars får man nog bara leva med att risken finns.
J jofahjalm Aktiv medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #3 Om man cyklar som en riktig tönt så klarar sig ramarna bättre. Tacka vet jag uppförslandningar med stumma ben!
Om man cyklar som en riktig tönt så klarar sig ramarna bättre. Tacka vet jag uppförslandningar med stumma ben!
H Hasse#7 Aktiv medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #4 Till TS, Läs här:https://happyride.se/forum/read.php/1/914998/page=1 Tillägg: Undvik dessa cyklar, undvik nämnda platser, umgås inte med någon som figurerar i tråden. Hjälper inte det? Sluta cykla!
Till TS, Läs här:https://happyride.se/forum/read.php/1/914998/page=1 Tillägg: Undvik dessa cyklar, undvik nämnda platser, umgås inte med någon som figurerar i tråden. Hjälper inte det? Sluta cykla!
R RicoShredderKowalski Aktiv medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #6 Cykla försiktigt tänk dig att du är Agda 83 år och har stela leder och något brutet ben så kommer du aldrig påfresta ramen.
Cykla försiktigt tänk dig att du är Agda 83 år och har stela leder och något brutet ben så kommer du aldrig påfresta ramen.
ceel Aktiv medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #7 jofahjalm sa: Om man cyklar som en riktig tönt så klarar sig ramarna bättre. ... Klicka för att se resterande... +1 Det är därför min Spectral fortfarande är hel. :)
jofahjalm sa: Om man cyklar som en riktig tönt så klarar sig ramarna bättre. ... Klicka för att se resterande... +1 Det är därför min Spectral fortfarande är hel. :)
R rln Aktiv medlem 2018-07-10 Hur undvika rambrott? #8 Om man skaffar sig ett BMI under tio så håller de flesta ramarna.