Ihopfälbara ramper
Då man bor i platt Stockholm så finns det inte mycket ställen att öva hopp på som jag är kass på. Vill öva inför de få semesterveckorna med riktig gravity cykling man får per år..
Jag känner inte till nått bra ställe där man kan sessiona tabletops och om man kan öva hemma kommer det bli av oftare.
Man kan bygga själv men gillar iden med ihopfällbar variant.
Funderar på denna
eller om man skall gå på advanced av denna på direkten och köra utan förlängningsdelen. Känns dock som att det kan bli för högt utan en riktig landning
sender-ramps.com
Landningen kommer bli huvudsak direkt på platten på gräsmatta.
Nån som har råd på vilken man borde välja. Kan inte bestämma mig :)
Jag känner inte till nått bra ställe där man kan sessiona tabletops och om man kan öva hemma kommer det bli av oftare.
Man kan bygga själv men gillar iden med ihopfällbar variant.
Funderar på denna
eller om man skall gå på advanced av denna på direkten och köra utan förlängningsdelen. Känns dock som att det kan bli för högt utan en riktig landning
MTB bike ramps, manual trainer and essential skills training equipment
Sender Ramps manufacture the ultimate Ramps/Jumps, Kicker ramps, Manual Machine, Bike Stands, Balance Beam, SeeSaw, Tabletop, Pump/Compression Roller and other skills equipment for practice, training and coaching at home, clubs or events. Suitable for MTB Mountain bike, BMX, Scooter, Skateboard...
sender-ramps.com
Landningen kommer bli huvudsak direkt på platten på gräsmatta.
Nån som har råd på vilken man borde välja. Kan inte bestämma mig :)