IKEA Folkvänlig - vad betyder förkortningarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Helaskiten

Aktiv medlem
Hej

Är inne och leker i displayen på en IKEA Folkvänlig. Är det någon här inne som kan tala om vad dessa termer betyder på elcykelns display och vad/hur jag ändrar dessa för att optimera olika grejer på cykeln:

1: HAL
2: ASd
3: SAS
4: SAr
5: HAd
6: HAr
7: Sdr
8: CUL
9: PAS
10: UBE
11: ETE

Undrar alltså vad dessa termer betyder och hur jag bör ändra dom för att optimera cykeln så att jag behöver jobba så lite som möjligt själv när jag trampar.

Hej

Är inne och leker i displayen på en IKEA Folkvänlig. Är det någon här inne som kan tala om vad dessa termer betyder på elcykelns display och vad/hur jag ändrar dessa för att optimera olika grejer på cykeln:

1: HAL
2: ASd
3: SAS
4: SAr
5: HAd
6: HAr
7: Sdr
8: CUL
9: PAS
10: UBE
11: ETE

Undrar alltså vad dessa termer betyder och hur jag bör ändra dom för att optimera cykeln så att jag behöver jobba så lite som möjligt själv när jag trampar.
Dvs du är ute efter att trimma den?

Hmm :) :) Kanske. Men är även nyfiken på vad dessa termer betyder :) Och vad som händer om jag mixtrar med dom.

Grejen är att utifrån den PDFen som beskrevs i en annan tråd så kommer jag fram till fartinställningarna. Och jag förstår hur man kan ställa dessa mellan 10 och 41 km/h i teorin och med knappar. Men när man trycker på bekräfta(med påknappen) så kommer man vidare till dom här andra förkortningarna som jag har beskrivit ovan. Och dom fattar jag ingenting av vad dom betyder. Tycker även det är lite svårt att förstå vad dom gör utifrån den här PDFen, som bifogades i en tidigare tråd i ämnet:

www.aptdevelop.com/Public/Upload/57689dbfa8e43.pdf

Då låser vi denna tråd då trimning bryter mot gällande svensk lagstiftning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp