*Inställt* Nedbrytning inför midsommarafton. Nattrunda med Mälarflickorna

*Inställt på grund av svagt intresse*

Hoppas att det är fler än jag som ska fira midsommarafton på hemmaplan och är lite sugen på en nattrunda runt lilla mälaren.
Genom åren har det körts många nattrundor runt mälaren här på Happy. Tror dock att natten mot midsommarafton har vi bara kört en gång tidigare. 11 år sen sist:

Upplägg för årets upplaga:

Startplats: Cykelspeicalisten Hornstull
Tid: Torsdag 24 juni kl. 21.00
Tempo: 30-31 km/h lugnt i backarna
Stopp: Södertälje 10 min, Circle K Enköping 30 min, Bålsta om behov finns.

Rundan är nånstans 20-21 mil. Gissningsvis är vi åter i Stockholm 4.30. Blir vi färre än 4-5 st så är det möjligt att rundan blir inställd.

Senast ändrad:

GoranS

Aktiv medlem
Jag har alltid tänkt att just midsommarafton och framåt småtimmarna skulle vara hög risk för rattfyllerister. Kanske är helt feltänkt och människor sover av sig ruset innan de ger sig ut på vägarna på midsommardagen!? Låter annars som en kul idé även om jag inte är i skick att delta.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Jag har alltid tänkt att just midsommarafton och framåt småtimmarna skulle vara hög risk för rattfyllerister. Kanske är helt feltänkt och människor sover av sig ruset innan de ger sig ut på vägarna på midsommardagen!? Låter annars som en kul idé även om jag inte är i skick att delta.

Detta var förvisso dagen före midsommarafton. Ööh, midsommaraftonsafton?

Jag har alltid tänkt att just midsommarafton och framåt småtimmarna skulle vara hög risk för rattfyllerister. Kanske är helt feltänkt och människor sover av sig ruset innan de ger sig ut på vägarna på midsommardagen!? Låter annars som en kul idé även om jag inte är i skick

Ah, så rätt du har. Får gå och sätta mig i snickerboa och skämmas (eller träna på att läsa).
Tycker att jag var hyfsat tydlig med vilken dag som avsågs. Extra kul att det var just du. Han som har koll på varenda siffra när det gäller framförallt internetcykling. Du är välkommen ut ur snickarboa.

GoranS

Aktiv medlem
Tycker att jag var hyfsat tydlig med vilken dag som avsågs. Extra kul att det var just du. Han som har koll på varenda siffra när det gäller framförallt internetcykling. Du är välkommen ut ur snickarboa.
Nja, är tyvärr inte första gången jag slarvläst ordentligt. Eller kanske snarast inte läst alls utan bara haft ngn förutfattad mening.

Och, ja, det är glasklart så jag har inget att skylla på.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer