Mattias...
Medlem
*Inställt* Nedbrytning inför midsommarafton. Nattrunda med Mälarflickorna
*Inställt på grund av svagt intresse*
Hoppas att det är fler än jag som ska fira midsommarafton på hemmaplan och är lite sugen på en nattrunda runt lilla mälaren.
Genom åren har det körts många nattrundor runt mälaren här på Happy. Tror dock att natten mot midsommarafton har vi bara kört en gång tidigare. 11 år sen sist:
Upplägg för årets upplaga:
Startplats: Cykelspeicalisten Hornstull
Tid: Torsdag 24 juni kl. 21.00
Tempo: 30-31 km/h lugnt i backarna
Stopp: Södertälje 10 min, Circle K Enköping 30 min, Bålsta om behov finns.
Rundan är nånstans 20-21 mil. Gissningsvis är vi åter i Stockholm 4.30. Blir vi färre än 4-5 st så är det möjligt att rundan blir inställd.
Hoppas att det är fler än jag som ska fira midsommarafton på hemmaplan och är lite sugen på en nattrunda runt lilla mälaren.
Genom åren har det körts många nattrundor runt mälaren här på Happy. Tror dock att natten mot midsommarafton har vi bara kört en gång tidigare. 11 år sen sist:
Nedbrytning inför midsommarafton. Nattrunda med Mälarflickorna
För att få nubben att bita ordentligt på sommarens mitt så tänkte jag bjuda in till en nattrunda runt halva Mälaren på torsdagen. Det finns ju gott om erfarenhet på området här på Happy och jag är i behov av mentalt stärkande långcykling. Startskott: Tid och plats kan vi komma överens om, men...
happyride.se
Upplägg för årets upplaga:
Startplats: Cykelspeicalisten Hornstull
Tid: Torsdag 24 juni kl. 21.00
Tempo: 30-31 km/h lugnt i backarna
Stopp: Södertälje 10 min, Circle K Enköping 30 min, Bålsta om behov finns.
Rundan är nånstans 20-21 mil. Gissningsvis är vi åter i Stockholm 4.30. Blir vi färre än 4-5 st så är det möjligt att rundan blir inställd.
Senast ändrad: