Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

GoranS

Aktiv medlem
Ja, det kan bli väääääldigt många som inte cyklar Vätternrundan i år. 6 april vet vi hur många, det kanske rasslar in 20.000 till som inte ska cykla då!
Trodde anmälningstiden för att inte cykla 2020 redan hade gått ut!? Jag menar, att inte cykla VR är inget man ska ta lätt på. Det kräver ordentliga förberedelser både fysiskt, mentalt och, inte minst, vad det gäller material. Har svårt att se att andra än riktigt erfarna icke-cyklare skulle kunna klara att förbereda sig seriöst på de få månader som återstår tills det är dags att inte köra VR 2020.

Hasse#7

Aktiv medlem
Fan. Nu är det ju så många som inte skall cykla VR, blir tvungen att köpa biljett av nån ockrare i långrock.

Naveus

Aktiv medlem
Ponera att jag inte tänker cykla VR men har glömt att icke-anmäla mig.

Vad händer nu?
Måste jag svika alla mina icke-cyklare och cykla ändå eller finns det något sätt jag kan icke-anmäla mig i efterhand för att i Juni inte kunna stå där på startlinjen?

Så många frågor.

GoranS

Aktiv medlem
Känns som den här aktiviteten delar en del problem med tidsresor vad det gäller svårig
600% blir det inte mer än 499 deltagare?
Genom att folksamlingar ska hållas under 500 personer borde väl icke-folksamlingar ha ett krav på att icke hållas under 500 personer, d.v.s. det krävs minst 500 icke-cyklister för att få arrangera ett icke-deltagande i ett lopp? Eller tänker jag fel?

Hur som helst ytterligare en fråga där FHM misslyckats med att lämna tydliga besked.

jonte987

Aktiv medlem
Känns som den här aktiviteten delar en del problem med tidsresor vad det gäller svårig

Genom att folksamlingar ska hållas under 500 personer borde väl icke-folksamlingar ha ett krav på att icke hållas under 500 personer, d.v.s. det krävs minst 500 icke-cyklister för att få arrangera ett icke-deltagande i ett lopp? Eller tänker jag fel?
Svårt. Ring ikke 117117 o fråga

Naveus

Aktiv medlem

Hur som helst ytterligare en fråga där FHM misslyckats med att lämna tydliga besked.
Ja det här en en icke-fråga jag kräver ett svar på direkt!
Det ställer till stora icke-problem för att uttrycka sig milt..

Herrcykel

Medlem
Perfekt! Min ickestartplats är icke till salu, men kan byta den mot faktisk startplats i något Rando-lopp framöver, när vi jagat bort Corona..

uandt

Aktiv medlem
Hej! Det här är inte första gången jag inte ska åka VR men det här året hade jag tänkt göra en seriös satsning på ingen sub-? över huvud taget. Jag tänkte fråga här hur jag bäst ska träna för detta. Har ni några bra tips på grupper, träningsscheman eller något annat så kommer få mig att lyckas me mina mål. Alla tips mottas såklart tacksamt!

Alltså, jag vet ju ingenting här. Jag vet ju inte ens vilken sub-grupp jag inte ska köra i så snälla hjälp mig

uandt

Aktiv medlem
Så jag ska sikta på Sub-42 alltså? Är inte det över maxtiden för att inte cykla vätternrundan?

steen

Aktiv medlem
Klarade nytt pers på att inte köra VR förra året. Ska försöka slå det i år med ngn form av super-sub-in-soffa-mode.
/steen

Ja ni, det här kan nog.tyvärr bli lite svårt. Trodde väl iofs inte i mina vildaste fantasier (redani februari) att det skulle bli av.

Kom ihåg att det är fult att tråka de i år nytillkomna icke-åkarna, bara för att det kanske blir en fluga i år att inte cykla.

Självklart ställer jag upp jag med. Jag kan vara informationsansvarig för att man inte bildar klungor när man inte cyklar.

Senast ändrad:

fhloston

Aktiv medlem
Det blir nog inget.

Nej, det blir nog många tvångsanslutna till den här tråden i år. Men vad händer om det blir fler än 50 i tråden? Får servern virus då?
Å andra sidan, om man ska lita på trådens titel, så spelar det ju ingen roll. 2018, antingen cyklade man då, eller inte. Inget det går att planera för, lite som Covid-19 faktiskt.

Edit: förövrigt har jag en ny soffa att öva ickecykling i.

Hasse#7

Aktiv medlem
Jag har skaffat mig en virtuell tränare. Det är en imaginär figur med många bra tips. Jag funderar på att be hen leda en grupp. Vad tror ni?

jonte987

Aktiv medlem
Vad händer om detta också måste ställas in? Finns det en plan för hur man avblåser en sådan här operation?

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer