Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
Fundera du att uppgradera till 12-delat?
12-delat ger förvisso ett bredare omfång och större valmöjligheter vad gäller positioner, men kuddarna blir så tunna.
Fundera du att uppgradera till 12-delat?
12-delat ger förvisso ett bredare omfång och större valmöjligheter vad gäller positioner, men kuddarna blir så tunna.
Hmm, svår avvägning för lång icke-cykling ...
Jag har fortfarande 2-delat, som på min city-cykel, och inte utrymme för mycket mer.
Är det rummet som inte klarar mer? Man kan ju köpa ett nytt rum och flytta över delarna, men oftast är det både enklare och billigare med en helt ny bostad, då får man ju oftast möjlighet till moderna standarder.Hmm, svår avvägning för lång icke-cykling ...
Jag har fortfarande 2-delat, som på min city-cykel, och inte utrymme för mycket mer.
Är det rummet som inte klarar mer? Man kan ju köpa ett nytt rum och flytta över delarna, men oftast är det både enklare och billigare med en helt ny bostad, då får man ju oftast möjlighet till moderna standarder.
Rummet skulle kunna klara mer om jag prioriterar icke-cykling. Men jag kan väl fortfarande cykla stig, långt från Vättern, då och då i 2021.
Förresten föredrar jag klassiska rum framför nya, så tror inte jag ska ha tillgång till modernare standarder inom kort.
Trodde att vi diskuterade soffor ...
Innebär detta att du inte tänka cykla Inte Cykelvasan?
Det trodde jag med, förutsatte att oindexerat innebar en där inga tydliga gränser fanns mellan sittplatserna (kuddspecifika gränsdragningar).Trodde att vi diskuterade soffor ...
Det trodde jag med, förutsatte att oindexerat innebar en där inga tydliga gränser fanns mellan sittplatserna (kuddspecifika gränsdragningar).
Sist jag grusade i soffan fick jag skäll, numer åker byxorna av redan i hallen efter varje runda.Cykelvasan är gruscykling, ingen seriöst stigcykling, så det är oproblematiskt att inte köra Cykelvasan.
Sist jag hade cykeln i soffan fick jag skäll... så nu är den endast till för ickecykling. Inte enbart inte vätternrundan utan all typ av inte cykling.
Jag som bara funderade på uppgradering. Är det alltså N+1 som gäller soffor också...Menar du att du inte har olika soffor för olika typer av icke-cykling?
Det kanske går, men det optimala är ju soffor som är gjorda för ändamålet. Tänk dig att inte cykla runt Vättern i en DH-soffa.
Jag startar nu!
Jag satsar stenhårt på att ta timrekordet, kanske blir jag först i världen att inte cykla runt vättern i över 8230 timmar.
var ska man anmäla sitt rekordförsök?
Jag ställer upp alla dagar i veckan
Det kan ju vara lite tråkigt att bara nöta på ensam hemma i soffan...
Så en ide som föreslagits tidigare är ju att samlas ett gäng i någon soffa så turas man om att dra, man måste ju hjälpa varandra!![]()
Vaccin krav kanske är ett måste ocksåMen måste dock följa rekommendationerna! Tror att en 12-delat sofa inte är så dåligt i så fall.
Ja, det var bättre förr när det var överlapp på ett par kilometer! Då blev det en dryg runda, nu är det som du säger inte ens en runda.egentligen är det ingen runda då man inte kommer till samma plats, är ju flera meter emellan start och mål. Vätternturen borde det heta...