Jättelångt MTB, vilka ska köra? - Har någon plats för 2 cyklister samt 2 cyklar till Norrtälje?

SweBender

Aktiv medlem
Jättelångt MTB, vilka ska köra? - Har någon plats för 2 cyklister samt 2 cyklar till Norrtälje?
Hallå Happy!

Hitta ingen tråd så tänkte jag startar en Jättelångt MTB tråd här där vi kan diskutera utväxling, däckmönster OCH se om någon har plats för 2 cyklister och 2 hojar till Norrtälje?

Vilka skall köra och vilka har kört förut? Något särskilt man ska tänka på?

Hepp!

Jag blir sjukt taggad men har inte cyklat MTB på typ tio år så 14 mil är kanske lite väl långt... :)

Ska ni inte ha skjuts till Öregrund? Varifrån behöver ni skjuts?

SweBender

Aktiv medlem
Har skjuts från Norrtälje till Öregrund på morgonen. Dock är problemet att ta sig Norrtälje på morgonen då varken jag eller min polare har körkort...

Öskar1

Ny medlem
Jag har kört båda gångerna och då det nästan inte finns några markeringar längs med banan så rekommenderar jag bra gps eller karta för att hitta rätt.
Det ser ut att bli lite regn men inte allt för mycket så det behövs inga dundergrova däck då det är lättåkt stig och grusväg.

Sen vet jag inte vad man skall säga det är bara att trycka på :-)

Men varifrån behöver du skjuts SweBender? Svårt att ragga skjuts om den som kan skjutsa inte vet var du vill/behöver bli upplockad :)

SweBender

Aktiv medlem
GPX filen är laddad redan. Tänkte hinna att plugga in banan lite också. Låter nästan som man kan köra detta med en gravelbike?

Jag bor i Vällingby, min polare i Björkhagen, så vi kan bli nånstans där emellan eller i närheten av city. :)

Öskar1

Ny medlem
Ja det är bara några kortare partier med stök.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer