Jag blev inte blåst på köp & sälj!

bokaj

Aktiv medlem
Helt fantastiskt! En lämplig vara hittades, kontakt togs med säljaren, en (liten) summa pengar swishades, paket postades (samma dag!) och jag blev nöjd!

Such wow!

jonte987

Aktiv medlem
Svårare utanför Stockholm där vi oftast inte kan mötas.
Med det sagt så har det även hänt mig att jag inte blivit blåst.

ooms

Aktiv medlem
Sixten Fors sa:
Jag har köpt och sålt en hel del på K&S, kanonbra funktion. Hur svårt kan det vara att inte bli blåst?
+1
Mycket smidigare än att hålla på och lägga upp prylar på Tradera eller Blocket. Visst finns det en risk att bli lurad, men genom att kolla upp säljaren lite snabbt minimerar man den. Långvarig aktiv medlem på happy? Finns personen? Stämmer tel.nr med uppgiven adress? Rätt namn på Swish? Osv.

cerro

Aktiv medlem

Berk

Aktiv medlem
cerro sa:
Freddie L sa:
BuTTuS sa:
Mini_me sa:
1888 sa:
Som oftast misstänker jag ?
Kul att detta också uppmärksammas.

Jupp. Har köpt och sålt saker via Happys K&S i flera år. Aldrig blivit lurad (och aldrig lurat nån ska väl förtydligas).
+1
+2 Sveriges bästa marknadsplats för cykelprylar.

+1

+1

Kan lägga till att jag inte blev blåst för en veckan sedan genom att inte "köpa" från en som mejlda mej och som just nu diskuteras i en annan tråd.

Fredrik S

Aktiv medlem
Varit reggad på Happy i 13 år och aldrig blivit lurad eller lurat någon.
Däremot köpte jag en cykel på wiggle i söndags och blev dubbeldebiterad, så nu har jag 450 kr på kontot och över två veckor kvar till lön. Dessutom två obetalda fakturor från landstinget på 250 kr styck för läkarbesök efter att ha fått en puck i ansiktet på allmänhetens åkning i tisdags. I-landsproblem, I-lamdsprpblem, I-landsproblem ......

ooms

Aktiv medlem
Fredrik S sa:
Varit reggad på Happy i 13 år och aldrig blivit lurad eller lurat någon.
Däremot köpte jag en cykel på wiggle i söndags och blev dubbeldebiterad, så nu har jag 450 kr på kontot och över två veckor kvar till lön. Dessutom två obetalda fakturor från landstinget på 250 kr styck för läkarbesök efter att ha fått en puck i ansiktet på allmänhetens åkning i tisdags. I-landsproblem, I-lamdsprpblem, I-landsproblem ......
Har inte alla en årslön på kontot?

GoranS

Aktiv medlem
Att inte bli blåst på K&S är väl att betrakta dom nybörjarkursen i icke-blåsning. Jag väntar på masterclass-tråden ”Jag köpte en cykel på Cykelringen och blev inte blåst”!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer