Jag sträcker ut en hand även här

Hejsan allesammans.

Jag måste börja med att tacka alla för det bästa forumet på nätet.
Detta kanske låter konstigt och rent utav som tiggeri, men läs mina tankar innan
du kräker av dig något ondsint. Då är det bättre att inte säga något.

Mitt namn är Björn Wikström.
Jag är 46 år och bosatt i skåne. Jag håller på med barmarksdrag vilket betyder
att jag cyklar mtb så fort jag kan, mednas min motor ( en snabbare hund) drar framför
runt en bana. Det har även visat sig att jag faktiskt gillar att köra xc vilket kompleterar hundsäsongen
bra.
Mitt dilemma är att nu kör ett tungt hemmabygge, som funkar, men det kunde absolut varit bättre, lättare mm.
Jag har skickat ut ganska många samarbetsförfrågningar och sponsor frågor till företag. Då tänkte jag att,
jag kan ju lika väl ställa frågan här, om det är någon, några som kan hjälpa mig med min utrustning.
Jag menar, allt från begagnade pedalskor, cykel kläder i strl M, mm, till kanske delar för att få ihop
en lättare hardtail? Eller om du rent ut av har en som du är villig att göra dig av med.
Allt är till nytta, och gör mig otroligt glad o tacksam.

Jag har författat ett litet brev, där jag förklarar vem jag är, vart jag kommer från och min vision.
Nu hoppas jag att jag inte kliver på en massa ömma tår och stratar en hatkampanj. Jag bifogar brevet och
hoppas ni vill läsa och hjälpa mig nå min dröm, på ett sätt eller annat.

//björn

Bilagor

• Tillsammans .pdf
    959.4 KB · Besök: 245

sarasarasara

Ny medlem
Jag vet inte hur polisen där du bor gör men i mina trakter lägger de ut cyklar som ingen hämtar på auktion, det kan bli mkt prisvärt, kolla på polisens hemsida hittegods och ditt län, så bör det stå vilken auktionsfirma som är i närheten där du bor!

Lycka tilla,

Manurhin2

Aktiv medlem
ett referat här skulle inte skada...
Screenshot_20220624-003335_Drive.jpg
Screenshot_20220624-003405_Drive.jpg

kais01

Aktiv medlem
Om du öppnar bilagan och läser så ändrar nog tom du uppfattning.
uppfattningen blir att där finns mycket kreativitet, kraft, och intellektuell kapacitet. och att ett alternativ för ts vore möjligen om han bryter sjukpensionen.

på nära håll träffat flera personer som tagit det steget, när dammet lagt sig efter hårda prövningar. och pensionen inte på samma sätt är aktuell längre.

lätt är det inte, men mycket roligt när det lyckas.

Frippe99

Aktiv medlem
Gripande historia och fantastiskt att höra om dina ambitioner. Tyvärr har vi inte samma storlek på kläder men hoppas få följa din resa i denna tråden.

Lycka till med satsningen!

//Fredde

”Vad som helst” kan ses som en utmaning av vissa 😉

Jag ska se om jag kan hitta nåt i gömmorna hemma. Vi är nääästan lika långa 😊
oerhört tacksam! Tack för att du läste och är villig att hjälpa mig!
ja, så kan det ju vara... Jag fick faktiskt ett par underbyxor med vaddering av en kompis och en tröja. Annars har jag cyklat i vad jag haft på mig... typ shorts o t shirt
//B

Topp