[Kalender] 100 mil "Över trädgränsen"

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Ser ut att vara grus på cykelbananin mot Mora en bit. vilket leder mig in på riktiga frågan, får man skämmas om man gör en avstickare för proviantering på Supermarket i Mora?

Petert

Aktiv medlem
Va skönt att du är redo för detta lopp i år!!
Det är fritt fram för ett besök på Supermarket i Mora, inga problem 😉.

Vet du att det grävs på cykelbanan utmed 45:än?

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Va skönt att du är redo för detta lopp i år!!
Det är fritt fram för ett besök på Supermarket i Mora, inga problem 😉.

Vet du att det grävs på cykelbanan utmed 45:än?
Redo vet jag inte men det blir man ju aldrig så det är bara å cykla lite :)
Va snällt :) tänkte typ såhär.

Nop ingen aning hur det grävs ut med 45:an.

Bilagor

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Jahopp ja. Styrlindan bytt, framdäck bytt, bakdäcket blir bytt efter middagen. Tempopinnar fixas i morgon. Måste fixa energisaker. JINXA INTE vädret, ser kalasbra ut.

Petert

Aktiv medlem
Enligt förhandsdialogen (den inofficiella) bör det trilla in några till. Några oväntade ser jag också fram emot. Ni som kan och är nyfikna, bestäm er för att cykla! Det är inte sista chansen men definitivt sista chansen för i år.

Petert

Aktiv medlem
Fyra anmälda så här långt. En extradag att anmäla sig på får det väl bli då.

Bra väder och hundra mil rätt upp på kalfjället, ungefär. Kalas 🙂.

Anmälan går ut imorgon kväll, välkomna!

Peter, Köping

Bakdäck och kedja klart. men tydligen är vi bara tre anmälda... kom igen nu!
Fyra anmälda så här långt. En extradag att anmäla sig på får det väl bli då.

Bra väder och hundra mil rätt upp på kalfjället, ungefär. Kalas 🙂.

Anmälan går ut imorgon kväll, välkomna!

Peter, Köping
En kvartett är ju inte så tokigt men ett par till anmälda vore trevligt. Sol och vackra vyer borde kunna locka och man får lite för många helt ocyklade vägar. Det är inte precis E4:an.

GoranS

Aktiv medlem
Hade jag bott i närheten och varit långcyklare på riktigt (och inte bara internetcyklande hangaround) hade den där turen legat rätt högt på min bucket list. Med utlovat väder ser det ut att kunna bli en riktigt fin tur för de som kör.

GoranS

Aktiv medlem
Är hela området runt starten avspärrat eller hur har ni lyckats hålla borta all publik?

GoranS

Aktiv medlem
Hela sträckningen går väl på avlysta vägar?
Naturligtvis! Jag tänkte bara att arrangören kanske hade släppt in några VIP-gäster som Hinault, Indurain och Kelly för att få hälsa på sina idoler och kanske tigga till sig en autograf innan randonneurerna ger sig ut på banan. Dumt tänkt inser jag nu. Man vill förstås inte ha sådana störande moment i slutfasen av uppladdningen inför loppet.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Rullade in i Älvdalen 23:15, fullt ös trotts i ställda festivalen. Precis när jag kom till Hotell Älvdalen där jag tar natt rullade Per och Magnus mot Sveg. Fortfarande runt 15-17 men börar kyla på. Extra kärlek till backen upp till Ebertsberg 😂. Ska vara 288 enligt kortet men tangerat 300. Kanske min extra sväng i Leksand och Mora.

Petert

Aktiv medlem
9.15 nådde Peter Lundgren, Linköping, fram till Särna på sin liggcykel. 55 mil. Oklart om han vilar en stund i en stuga på campingen.

Petert

Aktiv medlem
Martin i Rörbäcksnäs 18.28. Dit är det f ö 65 mil. Ica stängde 18 och restaurangen brann ner i vintras... Han får hålla ut i 7 mil till Malung.

GoranS

Aktiv medlem
Är du så trött att det var på håret att du hann bromsa ner farten innan du kommit ut ur Särna? :sneaky:

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer