[Kalender] [Happy Racer after Gbg Varvet] Göteborg, 18.00 Franssons, Onsdag 21/5

cjmax

Aktiv medlem
[Kalender] [Happy Racer after Gbg Varvet] Göteborg, 18.00 Franssons, Onsdag 21/5
Rundan enligt nedan bild, medsols, alltså Mölnlycke-Landvetter-Eskilsby-Kållered.
http://bikeroutetoaster.com/BRTWebUI/Course/36821

filename=eskilsby.jpg

/CJ

Stisse

Ny medlem
Rock 'n roll, jag är givetvis på : )
Får stretcha ut rygg o höftböjare ordentligt ikväll bara, lite stram sen Gbg-varvet.

Ikaros

Medlem
Cyklar du dit Stisse, i så fall kan vi kanske mötas upp på vägen? Eller du kanske kommer direkt från jobbet?

gerhard

Medlem
Kollade på vinden att racern stog kvar, pumpade däck och oljade kedjan.
Har jag några hela cykelbyxor?
Vad var det mer man behövde?

Har uppenbarligen inte cyklat racer på ett tag, behövde springa mig i form, men (löp)formen är OK och vädret ser underbart ut (och jag slöcykelpendlar till jobbet så jag kan fortfarande cykla). Kommer om inte lunchturen blir för hård, jag hinner från jobbet och jag hittar alla saker i morgon.

Djensa

Ny medlem
Jag hänger på! Lider av gubbvad eller motsvarande efter varvet men får hoppas på att de håller...

0range

Ny medlem
Jag ska med.

Har cyklat 36km med racern det senaste året så räkna med att jag kommer vara tröttast.

Robert

Aktiv medlem
Jaha, det är här man hittar de gamla veteranerna.
Är det inte dax att ge sig ut på stigarna igen?

Ikaros

Medlem
Ja, tack alla för en fin runda!! Gött väder och lite småryckigt tempo... Perfekt pass alltså!
Lyckades ta mig in på topp10 på strava i sista spurtbacken i skår också, mycket nöjd och glad :)

gerhard

Medlem
Underbar tur.
Snittet med pauser var 29,9 km/h, så vi fixade målet på 28-30 km/h.
Hoppas på fler rundor framöver. Söndag ser fin ut.

Stisse

Ny medlem
Mysrunda med lite småsprätt och ryck här och var, kombinerat med trevligt sällskap. Kul att se gamla bekanta ansikten igen, och även nya ansikten för all del. Ses!

Topp