Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Grymt kul! Gött att känna sig lite stark för en gångs skull.
Fin hoj det där Stefan, ser fram emot att få min 27,5:a. 26 känns sååå passé. ;-)
Frågan är bara vad det är för fel på mitt lampbatteri, borde klara sig längre än 90 minuter.. Men om ett par veckor är det problemet ur världen för denna säsongen.
Asså det är bara så jäkla sweet i skogen just nu! Många var vi i kväll... 12-13st?
Och fort går det också, herrejösses.. Skönt att tömma sig ordentligt sista 10 min.
Ses nästa vecka..
Instämmer, grym cykling idag! Lyckades få kramp i vaderna för första gången i mitt 39 åriga liv. Märkligt då jag inte var speciellt trött men det var väl någon form av saltbrist kanske.
Ja, det var riktigt bra ikväll. Torrare än på länge, snabbt och korta stopp, förutom punkan då. ;-) Bra kört av alla! Kul att så många hängde med ikväll, vi var väl 14 st!?! Vi ses på tisdag nästa vecka!