[Kalender] HappyBBQridE #1 Nu har vi kört, #1 Tobgren #2 Est #3 Urtomas

Ojdå det hadejag missat:-) jag updaterar första inlägget oxå.

Samling kommer att vara 10:00 och vi rullar senast 10:30 är det tänkt.

Det var en kille från Örebro som med hade fixat ledigt till idag. Han tyckte vi vart skumma som inte hade bestämt när å hur vi skulle åka dit ännu?

Jag hade gärna åkt idag oxå, tyvärr är det bara surhål och dypölar överallt än. Så ni får hålla ut lite till, så blir det supernra cykling?

Bor i Fagersta...För min del blev det en tur genom skogen till klackberg,nordansjö (klassisk Engelbrekts mark?) och hem till Fagersta

Mestadels bruksleden! Där Engelbrektsloppet skulle gått var det bitvis snö o is kvar? Men mästadels blött o lerigt?

EST
"Det var en kille från Örebro som med hade fixat ledigt till idag. Han tyckte vi vart skumma som inte hade bestämt när å hur vi skulle åka dit ännu?"

Önsketänkande av mig... men va förbi mogetorp idag. Bara för dig att bli frisk så du kan guida lite✊✊
/ Samuel

Jag jobbar på det med snaps å öl? slå lag mår bättre! Dock då hänger jag i Borås typ. Kommer du med nästa månad?
Jag å Carl ska ut å köra teknik lek nån dag?

Om min förkylning har släppt till helgen ska jag åka igenom hela banan i tänkt fart. Med strava på så vi får en loggning/karta som ni kan studera

mikipedia_ sa:
fredrik168 sa:
Har mitt bakhjul på reklamation nu men hoppas på ett snabbt tillfrisknande av navet.

Ja det hoppas vi oxå. Vad har du för hjul stl? 26" och vanlig boddy finns iaf att låna om det skulle skita sig?

Nä helt standard 148 boost i 29 ?
Har en 26 i reserv men den känns inte så kul?

Så där då. Alla platser fyllda?
Efter helgen kommer alla att få ett sms från mig med swish instruktioner, sen är det bara att härda ut tills den 23.

Jaha typiskt, inte fått svar från polaren jag frågat, jaja ni får ordna en till sen ?

visste inte heller att det fanns maxtak undrar om det inte är nånmer härifrån som var sugen...

Tillbaka
Topp