[Kalender] Happyride kvarntorpshögen

JanneS

Aktiv medlem
Krockar som vanligt med min årliga golfrunda. Lullar runt med en öl i Tranås den helgen. Men ha det så kul å hoppas vi får bra väder😄

MtbIte

Aktiv medlem
Krockar som vanligt med min årliga golfrunda. Lullar runt med en öl i Tranås den helgen. Men ha det så kul å hoppas vi får bra väder😄
Vad händer priotera golf före cykel , börjar du bli gubbe ?? För är typ bara gammla gubbar som håller på med golf.

EST

Aktiv medlem
Här är från i Fredags när det hade blivit lite mörkt. Nu hade vi tänkt att köra på dagen men detta var riktigt roligt med å kan starkt rekomenderas :)

[video]

EST

Aktiv medlem
Verkar tyvärr inte bli snöstorm som det brukar vara när vi kör Happyride på högen däremot så utlovas det massa fint vatten🤘🤘🤘

MtbIte

Aktiv medlem
Bumpar eventet , vädret enligt YR.no när jag kollade imorse så hade det gått från regn till bara mulet så vi får hoppas att det kan ändras igen till en stor sol.

EST

Aktiv medlem
Skönt med vädret å jag fick antibiotika idag så jag hoppas att vara tillräckligt frisk för att kunna köra🤘

MatteH

Medlem
Jag dras med jävelrygg... Blir hemma. Hampus startar igång liften, sen får ni hjälpa till att hålla den igång. Ska finnas ved till grillning.

EST

Aktiv medlem
Det fixar vi jag käkar ju penicillin så får ta det lite piano ändå så det passar fint att hänga där🤘

EST

Aktiv medlem
Lite bilder från idag å grymt kul på Happyriden idag trots att många blev sjuka (SMHI) så är jag grymt nöjd med att jag kunde vara med trots antibiotika & rosfeber :)
P9260233.JPG
P9260238.JPG
P9260240.JPG
P9260244.JPG
P9260254.JPG
P9260265.JPG
P9260233.JPG
P9260238.JPG
P9260240.JPG
P9260244.JPG
P9260254.JPG
P9260265.JPG
P9260269.JPG
P9260273.JPG
P9260289.JPG
P9260304.JPG
P9260312.JPG
P9260316.JPG
P9260325.JPG
P9260332.JPG

ratzzer

Medlem
År det inte så man gör när man cyklar liftburen cykling?
Vad gör man inte för att komma åt guldkornen...

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer