[Kalender] Högen

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
1 EST
2 Carl pedal
3 Johan norrping
4 ryman norrping
5 Jannes
6 björn norrping
7michelgard
8MtbIte
9roskai

10 MattiasH
11 Fredrik
12 Springpojken

Grymt bra på högen just nu detta är från i helgen!!
[video]

Senast ändrad:

KarlCrox

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Hade jättegärna varit med och testat, men kan ej den helgen. Är det ok att åka dit själv och prova, tex denna helgen?

I så fall var pushar/cyklar man lättast upp cykeln?

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Hade jättegärna varit med och testat, men kan ej den helgen. Är det ok att åka dit själv och prova, tex denna helgen?

I så fall var pushar/cyklar man lättast upp cykeln?
Visst är det det jag kanske åker dit på lördag annars är det bara att kolla strava var nerfarterna är😊

KarlCrox

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Visst är det det jag kanske åker dit på lördag annars är det bara att kolla strava var nerfarterna är😊
Perfekt, tack!

Inga planer på att de kommer köra igång liften?
Jag körde i Sörbybacken dh i höstas och det fungerar ju jättebra trots att det bara är en liten kulle!

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Till sommaren tror jag att det finns planer. Men jag är dåligt insatt men det är ihop med skidföreningen det byggs😊

MtbIte

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Perfekt, tack!

Inga planer på att de kommer köra igång liften?
Jag körde i Sörbybacken dh i höstas och det fungerar ju jättebra trots att det bara är en liten kulle!
Hej Karl!

Vi kommer att köra igång liften i sommar och låta den gå hela sommaren och lite in på hösten, självklart så får man åka dit när man vill och åka. Vissa dagar bygger vi men då kommer du märka att det är uppmärkt med skyltar att bygge pågår eller att leden vi bygger på är blockerad.

Mvh
Hampus
Kvarntorp downhill.

Senast ändrad:

KarlCrox

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Det låter jättebra!
Var inne på Facebook och kollade lite bilder: ni verkar verkligen ha gjort ett bra jobb med banorna, de ser proffsigt ut!

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Kul å chockstart är alltid bra, vad kan gå fel liksom. Annars får du hänga vid hoppen där är lätt att knata upp :)

MtbIte

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Uppdaterar med lite info inför lördag.

Det finns grillplatser vid backen så man kan grilla om man vill , ved och sånt finns så endast egen mat behöver tas med

Kumla skidförenings klubblokal kommer vara öppen så det finns möjlighet att duscha och byta om, samt ett antal toaletter finns .

MatteH

Medlem
[Kalender] Högen
Uppdaterar lite till...
Vi kommer att ha fyrhjuling med släp och shuttla upp cyklar och folk om så önskas.
Ska oxå försöka få fram något i slangväg så man kan spola av hojen.

KarlCrox

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
söndag ser det strålande ut, men kanske svårt för många att byta dag?
Jag kör själv i alla väder, ser det som en utmaning. Men korvgrillning blir inte lika kuligt....

MtbIte

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
söndag ser det strålande ut, men kanske svårt för många att byta dag?
Jag kör själv i alla väder, ser det som en utmaning. Men korvgrillning blir inte lika kuligt....
Finns en micro inne i klubbstugan så ivärstafall får ni ta med och värma en matlåda eller någon snabbmat 🤣🤣

MtbIte

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
7 st i facebook eventet som skrivit att dom kommer och en jävla massa intresserade av eventet , hoppas det blir ett gäng på lördag.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer