[Kalender] Högen

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Kul att så många kommer själv har jag fått feber. Hoppas bara att det ger sig kom igår kväll😢

mtb565

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Jag åker till Åre i helgen så det är väl inget synd om mig men jag är sjukt sugen på att testa Högen, hoppas det kommer ett tillfälle snart igen!

Snefan

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
E jäkligt taggad att på att haka på och köra lite på annan ort. Fluktar på vädret och ska kika vad cykeln säger...återkommer närmare kvällen..:coffee:

JanneS

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Skitkul i dag med så mycket nytt å trevligt folk och även träffa som man inte ser så ofta. En kanon dag även om ja va tvungen å sticka tidigare. Inte mycket till bild den enda jag lyckades ta
3489CA9A-F760-44B3-B73C-24D6196249FB.jpeg

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Grymmaste dagen kanonvädet +8 tyvärr med lite blåst men var nog bara jag å en till som blev tagen av vinden.... Själv kommer jag tappa stortånageln den blev visst svart :( Annars så var det folk från Arboga Stockholm Nora Linde & Norripng vad jag vet så satans kul att så många kom å hade roligt!!!
Här kommer lite bilder å lillen som hoppar är 8 år så grymt i den vinden!!!!
P2010005.JPG
P2010012.JPG
P2010021.JPG
P2010028.JPG
P2010039.JPG
P2010061.JPG
P2010082.JPG
P2010091.JPG
P2010092.JPG
P2010105.JPG

MatteH

Medlem
[Kalender] Högen
Tack för idag! Hann väl inte cykla så mycket själv men alltid kul att träffas!
(redan knas i ryggen... hardtail i nerförsbacke är nog inte min grej.. Men kul att testa!)

EST

Aktiv medlem
[Kalender] Högen
Jävlar va bra det blev med de gamla objektiven. Så nice med det korta skärpedjupet. Älskart!!!

MatteH

Medlem
[Kalender] Högen
Fina bilder! Är det ok om jag lånar enstaka och lägger upp på den officiella fejsburk sidan? Naturligtvis kommer fotografens namn nämnas i bild

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer