[Kalender] Invigning av högens lagliga leder

MatteH

Medlem
Vi har tillgång till skidstugan där det finns stora grillar, toa och dusch om man så behöver!.. Tyvärr får vi nog inte låna och spinna loss med pistmaskinen..... (skit oxå!)

mikipedia_

Aktiv medlem
Hur är dom här lederna mot det jag cyklat tidigare med dig å carl?? Är det bara köttiga hopp lr är det najs berms å annat oxå, är ju lite fegare än dig?

Jag anmäler mig!

Miki: Det är bara fina berms och snälla hopp så du kan vara lugn. Finns annat också. Finns även fina hopp. ?

MatteH

Medlem
Jag kan fixa kaffe åt alla, grilltunna kan startas om så vill! Jag tänker minsann grilla korv iallafall! ???

MatteH

Medlem
Bifogar lite segment som kan tänkas köras nu på lördag. (finns inget segment på "Hopplinjen" vad jag kunde hitta)
Tillfälliga, bristfälliga hahaha, skyltar kommer finnas uppsatta. Så man får nån slags hum om vart man bör köra)

Ledstatus efter regnet i förrgår.. Lite vattenpölar här o där.
De äldre lederna på baksidan är aningen eftersatta, men hopp och alla andra features är i gott skick. Inget enduromongosönderkört.

Bilagor

MatteH

Medlem
Det är en choker.... alldeles före ett hopp/drop... skulle faktiskt aldrig få för mig att cyklar en DH-led på 40 graders lutning uppför? Hur cyklar du uppför ett drop? Vad gör du när andra cyklister kommer i "rätt" färdrikting? ...... Bara lite frågor... hahahahaha

Startgas

Medlem
Anledningen att jag frågade var för att jag hoppades att det inte var tänkt att cyklas utför igenom det. Det där blir en plåga, och kommer förstöra allt flow man har innan.
Har du provat "Drop zone" i Järvsö? Det är en liknande"trappa" innan de droppen vilket gör att man inte vill cykla där.

mtb565

Aktiv medlem
Shit va sugen man blir, kanske packa bilen och åka uppåt ?. Man klarar sig utan en DH rigg?

MatteH

Medlem
140/140 funkar nog... Allt beror ju på cyklist oxå...
Skulle kanske inte köra på som en tok... Men det är ju jag.. ?

mtb565

Aktiv medlem
Hur är föret inför morgondagen, blir det lerfest? :D Är det någon uppsamling eller bara börja hoja direkt?

EST

Aktiv medlem
Det är nog bra imorgon där. Brukar vara bra underlag alltid där iallafall på original underlaget. Vi ses väl där nere på parkeringen först?

mtb565

Aktiv medlem
Jag får tyvärr avstå idag, (flera) vägbyggen resulterar på en restid på närmare 3 timmar och det blir lite för mycket, annars hade jag kört på cirka 2. Detta upptäckte jag tyvärr efter jag börjat köra... Jag kommer gärna och hälsar på en annan dag!

EST

Aktiv medlem
Grymmmmm dag så satans kul!!!!
Jag fotade inte mycket men lite kommer här ändå :)
En PP no.5

PA190092.JPG

En jag

PA190104.JPG

Liften!!!

PA190117.JPG

Grilla :)

PA190128.JPG

Janne droppar

PA190147.JPG

Från hopplinjen

PA190154.JPG

PA190161.JPG

Å en Tobbe som kan det där med luft :)

PA190168.JPG

PA190174.JPG

Daniel på sin Marimo

PA190178.JPG

Steel is real!!

PA190182.JPG

En slänt å jag

PA190205.JPG

Mitt i skogen...

PA190225.JPG

via Imgflip GIF Maker

Å en som gick lite bättre!!!

via Imgflip GIF Maker

Å mera stål :)

PA190251.JPG

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer