[Kalender] Mtbstore Enduro Challenge 2015 av Göteborgs Stigcyklister

Usch sånt tråkigt slut på dagen. Hoppas vederbörande ger sig till känna.

Någon mer som har bilder att visa upp? Det kryllade ju bokstavligen med kameror i publiken.

Väldigt mycket publik för övrigt, riktigt kul och lite läskigt bitvis. Publiken kändes väldigt nära de gånger jag trodde att jag skulle krascha ;)

Min kompis Jimmy Forsberg hade med sig sin GoPro ut i buskarna i lördags och filmade en hel del.
Det har han nu redigerat ihop och man kan kika på filmen på YouTube.

Vi var lite sena både till SS1 och SS5 så de flesta elitåkarna hade passerat, men jag hoppas
ni gillar den ändå,. :)

Så till filmen:

Här är min film som jag klippt ihop från tävlingen. Är filmad med en SJCam sj4000 på en Gopro bröstsele.

/Tony Green

Stor tumme till alla som är inblandade i racet, jätte bra med vätske och energi på fyllning efter ss2! Kul med foto möjlighet i mål området också.

DSC_4228.jpg

Tävlingens populäraste deltagare? Det gick fort o brutalt, smällde o slog, allt ackompanjerat av vrål av glädje blandat med frustration!
Sänder en stor skopa medlidande med de stackars fötterna dock :)

Här är slutligen mina samlade bilder från racet:
https://plus.google.com/u/0/photos/110736333337314370937/albums/6195581624428665265

Efterlyser fortfarande en lista med startnr o namn.

Länk ändrad

Senast ändrad:
Jag har sett den listan men den stämmer ju inte alls med startnr: Manfred har t.ex startnr 34, men står som nr 3 på anmälda-listan.

Så här en vecka efter Mtbstore Enduro Challenge kommer här alla bilder från Photo challenge by Göteborgs stigcyklister, som arrangerades parallellt med Endurotävlingen. De deltagande fotograferna gjorde upp i tre kategorier - bästa bild, skönast feeling och mest action.

Juryn utgjordes av Jennie Knutsson (ordförande GSC), Daniel Breece (chefredaktör för tidningen Outside) och Fredrik Schenholm (hyllad äventyrsfotograf).

Bästa bild togs hem av Markus Gunnarsson med den här bilden på Klas Öberg i full spätta.

markus_gunnarsson_5-1024x696.jpg

Vinnarna och alla tävlingsbidrag: http://www.goteborgsstigcyklister.se/?page_id=1533

Senast ändrad:
Efterlyser en lista med startnr o namn än en gång, vore ju kul att se vad damerna o herrarna heter !

/S

Jag förlorade min Garmin Dakota 20. Förmodligen på sträckan mellan SS2 och SS3. Polska meny topografisk karta Sverige och Polen. Någon hittat den?

irus skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag förlorade min Garmin Dakota 20. Förmodligen
> på sträckan mellan SS2 och SS3. Polska meny
> topografisk karta Sverige och Polen. Någon hittat
> den?

Hittar det inte nu men har läst i någon av trådarna att en garmin hittades efter tävlingen.

Jag tror någon skrev i tråden och/eller på Facebook att dom hittat en Garmin. Var det inte Jimmy Svensson (fotografen)?

Pillade på vad jag tror är den GPS:en på jobbet (mtbstore) förra veckan. Kolla med gänget som är där nästa vecka, bör ligga bakom kassan! //Love

Många tack för er hjälp och ärlighet. Igår var jag i MTB Store och fick min GPS.

Mtbstore skrev:
-------------------------------------------------------
> Hittelönen glömde du nämna:)

Ja, den 0.7L energi dryck (gammal polsk recept). Värmande dryck på vinterkvällarna. Det höjer temperaturen, visdom, leder till en diskussion om politik, sport och religion.

Tillbaka
Topp