Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Räkmackan
42mm eller 32mm verkar vara det som finns......Saknas längduppgift eller så är jag blind. Är det kanske bara en mysig tur utanför randokalendern?
32 mm till räkmacka kan gå. Men 42 mm känns ju som PBP, klarar jag aldrig med min trasiga fot. Men räkmacka klarar jag alltid.42mm eller 32mm verkar vara det som finns......
M
Vi har ännu inte hunnit klippa ihop ett GPS spår. Jag tror att totalen hamnar på 11 mil. Rutten är en populair och utanför den franska randonneurkalendern.Saknas längduppgift eller så är jag blind. Är det kanske bara en mysig tur utanför randokalendern?
Ja, nu kopplar jag till er andra tråd. Bra initiativ. Synd att man absolut inte kan.Vi skall försöka klippa ihop GP
Vi har ännu inte hunnit klippa ihop ett GPS spår. Jag tror att totalen hamnar på 11 mil. Rutten är en populair och utanför den franska randonneurkalendern.
Bra vänner brukar finna varandra. Misstänker att det inte dröjer länge innan vi råkas.Ja, nu kopplar jag till er andra tråd. Bra initiativ. Synd att man absolut inte kan.