[Kalender] Randonnée 1000 km Södertälje - 2020-08-13

Grimpeur

Aktiv medlem
HW gick ruggigt bra så jag siktar att komma till start. Bokat hotell i Sätila och Kisa. Lite oklart om Grimpeuse hinner med tanke på jobb men då det enkom krävs en semesterdag så hoppas jag. Detta är ett av mina favoritlopp!

GoranS

Aktiv medlem
Frågan är om det går att cykla båda loppen med tanke på max- och mintid för passeringar vid de olika kontrollerna

Peth

Aktiv medlem
Frågan är om det går att cykla båda loppen med tanke på max- och mintid för passeringar vid de olika kontrollerna
Sen säger väl reglerna att ett brevet är en egen händelse och får inte köras som en del av ett annat brevet.

GoranS

Aktiv medlem
Helt rätt det är två separata lopp och man får enkom vara anmäld till ett.
Ok, ändrar frågeställningen: Går det att vara anmäld till och genomföra 120-milaren och samtidigt svartköra 100-milaren inom dess tidsramar? Man får ju felnavigera bara man avviker till stället där man lämnade rutten innan man fortsätter.

Det hela är förstås inte avsett som något man ska göra utan bara som ett rent teoretiskt tankeexperiment (men med restriktioner i form av att det skulle gå att utföra med rimliga antaganden om cyklingsfart).

NLC

Aktiv medlem
Ok, ändrar frågeställningen: Går det att vara anmäld till och genomföra 120-milaren och samtidigt svartköra 100-milaren inom dess tidsramar? Man får ju felnavigera bara man avviker till stället där man lämnade rutten innan man fortsätter.

Det hela är förstås inte avsett som något man ska göra utan bara som ett rent teoretiskt tankeexperiment (men med restriktioner i form av att det skulle gå att utföra med rimliga antaganden om cyklingsfart).
Mtp hur 120-milabanan ser ut blir det typ 28 extramil för den äventyrslystne så man får nog ha byggt upp en bra tidsbuffert om det ska gå ihop.

Grimpeur

Aktiv medlem
Lite dåligt med aktivitet i tråden. Frun har slitit hårt med all trails för att fixa 120 mila spåret. Mycket osäkert om hon kan hitta energi att cykla efter detta sisyfosarbete. Inte hundra hur jag skall göra då. Är därför nyfiken på hur många som lurar i vassen.

NLC

Aktiv medlem
Det är ingen skam att snu som norrmannen säger, hatten av för HW och det fina jobb som gjorts för att även reka 120-milaren.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer