[Kalender] Randonnée 200 km - Barkarby 2021-10-16

Pling

Medlem
Visa bilaga 518398Ja kortbyxor behöver man ju inte imorgon iallafall :)
Möjligt slutscenario? Konstnären använde klippan vid Lurbo bro som inspiration - passeras söder om Uppsala.
15551353-995A-4F91-BE3D-2C8E03C3F23E.jpeg

Bengt-re

Aktiv medlem
Möjligt, hade inte börjat motionscykla då. Det skedde först efter millennieskiftet.
Äsch då.... du missade 2x5 ramväxlar, rf-fälgar, 19mm tubdäck med 12 bar, pedalclips, odometer i framhjulet, urkassa batterilampor och odugliga bromsar?

Oki, det var inte bättre förr, men mina ben var bättre då än nu....

GoranS

Aktiv medlem
Inte helt. Hade en Crescent med bockstyre och 2x5 ramväxlar på 90-talet. Ingen riktig racer dock. Tog mig de 25 milen upp till landet två somrar innan axeln till bakhjulet gick av efter 17 mil tredje gången. Just den incidenten kan möjligen anföras mot att det var bättre förr, för det har aldrig inträffat på ngn riktig racercykel jag haft. Möjligen p.g.a. de inte haft den typen av axel.

Steel is Real

Aktiv medlem
……hoppas det inte var mer skumigheter i GPX filen
Nope, inga konstigheter med rutten. Tack för en grym runda alla inblandade.

Utstämpling 15:07 för mig då jag fick släppa super-Staffan, Jocke och Adrian sista 3 milen. Som tur var hade de dock inte druckit upp all öl på hotellet:-)

Bilagor

• 531BEB22-21C9-48BE-B77B-186C18743C4D.jpeg
    531BEB22-21C9-48BE-B77B-186C18743C4D.jpeg
    1.4 MB · Besök: 37

uandt

Aktiv medlem
Sen eftersom jab blev avhängd i Bredden och fick cykla själv i 20 mil hade jag ingen att prata med. Stannade förutom vid de tidigare nämnda trevliga bönderna också söder om Järlåsa för att prata jakt med en gubbe som just skjutit en and. Mycket trevligt. Sen stannade jag en stund för att prata med de här grisarna men jag förstod inte vad de sa
20211016_125524.jpg

Sen pratade jag lite med en gubbe å tant vid det där trädgårdscaféet utanför Örsundsbro det tipsades om här i tråden. Bra ställe
Edit: juste. Sen fick jag cykla om en såndär nymodig epatraktor som bara går i 30 också! Det har jag aldrig gjort förut. Kortfattat e jag ganska nöjd med turen

GoranS

Aktiv medlem
Skämt åsido, kul att de flesta verkar nöjda med turen och att det låter som det inte inträffat några värre missöden.

Håkan1

Aktiv medlem
Aj, det var verkligen inte roligt att höra. Var det en krasch eller flera olyckstillfällen?
En krasch där en gick på hjul på den framför och det ledde till att tre personer gick i asfalten. Jag klarade mig precis, men hustrun var en av de som råkade illa ut, så vi fick bryta bägge två.

SvenC

Aktiv medlem
Sen eftersom jab blev avhängd i Bredden och fick cykla själv i 20 mil hade jag ingen att prata med. Stannade förutom vid de tidigare nämnda trevliga bönderna också söder om Järlåsa för att prata jakt med en gubbe som just skjutit en and. Mycket trevligt. Sen stannade jag en stund för att prata med de här grisarna men jag förstod inte vad de sa
Visa bilaga 518681
Sen pratade jag lite med en gubbe å tant vid det där trädgårdscaféet utanför Örsundsbro det tipsades om här i tråden. Bra ställe
Edit: juste. Sen fick jag cykla om en såndär nymodig epatraktor som bara går i 30 också! Det har jag aldrig gjort förut. Kortfattat e jag ganska nöjd med turen
Det är egentligen så en brevet borde köras. Själv har jag aldrig lyckats, men nästa gång så ......

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer