[Kalender] Randonnée 200 km - Södertälje 2021-09-18

Grimpeur

Aktiv medlem
Om jag har förstått korrekt enligt ovan inget rally, inte hört talas om någon militär slutöving heller så det finns hopp för att kunna ta sig runt. Arrangörsparet är dessvärre enkom grushangarronds och 20 mil är lite mer än vad vi fixar på en dag. Det är sålunda ett lopp som lever sitt egna liv och där arrangören enkom modererar och som utvecklas och cyklas av deltagarna. Det är en ära att få vara värd till ett sådant lopp. Det har varit jättekul att få följa detta lopp och se det utvecklas. Önskar alla ett stort lyckatill på lördag.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
”Den lösa” gör sig bara påmind ibland. Gör den det blir det inte kul annars tuffar vi på. Den kontemplativa grusrundan på lunchen avlöpte väl. Tänkte utmana med ett race-pass innan röntgen i möra. Blir spännande värre.

Adrian ska trumma igenom med 28 i snitt så det finns kanske andra formlösa att åka med?

GoranS

Aktiv medlem
Är väl bara att cykla runt banan och logga rutten så är det löst! Då slipper du misären med att sitta och leta bland gpx-filer.

glitch

Aktiv medlem
Adrian ska trumma igenom med 28 i snitt så det finns kanske andra formlösa att åka med?

Jag tänkte köra lite lagom beroende på dagsform men med avsikt att hålla stoppen relativt korta då vi tydligen är bortbjudna på middag och beroende på när det är klart är det tänkt att jag ska ansluta (what could posssibly go wrong). När jag körde 20 mil grus i somras hade jag ett rullsnitt på 25 solo men det säger inte så mycket givet att jag har noll koll på banan :)

bigmollo

Aktiv medlem
Jag tänkte också köra lite lågom. Vi kanske kan bli ett litet gäng som kör lite lagom på lördag. 🤩

Chapter 2

Aktiv medlem
Min första brevet är en sanning med modifikation. Jag körde Dalsland Runts 200 kilometers brevet förra året. Men då struntade jag i att stämpla då det kändes lite omständligt. Den här gången tänkte jag göra ett försök med stämplingarna. Så detta är tänkt att bli min första riktiga brevet. :)

A.Nilsson

Aktiv medlem
Ser ut att bli strålande höstväder :)

IMG_E78836DDE233-1.jpeg

uandt

Aktiv medlem
Samma här. Misstänker att jag kommer ligga på maxpuls redan innan vi kommit ut ur Södertälje :)
Err, det finns väl inget val där? Mariekälssbacken och sen lagtempo till första grussträckan kan väl knäcka de flesta?

Vet inte riktigt varför men "korrekt" sätt att köra här är av någon anledning att öppna jättehårt för att bonka i höjd med skottvång ungefär. Har du inte kramp eller spyr på toppen av Col-de-klämmingen sen har du disponerat loppet fel

glitch

Aktiv medlem
Lite begränsat med info, eller så är jag kass på leta.
Start och mål på Circle K Östertälje?
Visst fanns någon lämplig parkering i närheten för oss som kör mördarmaskin dit?

GoranS

Aktiv medlem
Hm, är det så? Har ju tidigare under covid-eländet varit hemma hos Grimpeur och Grimpeuse för att undvika onödigt springande in på macken.

I närheten av Circle K ligger ju pendeltågsstationen med en stor parkering.

glitch

Aktiv medlem
Hm, är det så? Har ju tidigare under covid-eländet varit hemma hos Grimpeur och Grimpeuse för att undvika onödigt springande in på macken.

I närheten av Circle K ligger ju pendeltågsstationen med en stor parkering.
Ja det var lite därför jag blev osäker, Slottsrundan som jag körde startade ju hemma hos dem.

Chapter 2

Aktiv medlem
Finns det möjlighet att förvara väska vid start och mål? Tar tåget till och från och känner att det skulle va skönt med extra förstärkningsplagg på vägen hem. Det går kanske stick i stäv mot unsupported/randonee/brevet andan.

glitch

Aktiv medlem
Om man parkerar på gatan, finns där någon automat eller måste man ladda ner någon parkeringsapp?
Hur är det vid pendeltågsstationen?

Chapter 2

Aktiv medlem
Fixade lite med cykeln igår. Vad kan möjligen gå fel?
20210915_121807.jpg

Rullade ut i morse. Thsii...thsii...thsii...lät det och jag tänkte. Åh nej. Men det var falsk larm. Alla fall för nu. Får se om mina mekskills tar mig runt hela.

20210918_064805.jpg

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer