[Kalender] Randonnée 200 km - Täby 2021-09-11

se92923

Medlem
Anmälningsformuläret kom fram. Problemet uppstod när jag skulle skicka in anmälan.
Jag ändrade så att anmälan är öppen tills kl 8 ikväll circa. Anmälde just mig själv (oklart om jag faktiskt ska cykla dock :-) ).

Dvs: för mig funkade anmälan... kan du prova igen? Om det blir fel, ta gärna en skärmdump eller liknande på felet!

(Det gjordes en automatiskt uppdatering av bloggmjukvaran/wordpress under kvällen igår, så kanske det var nån glitch i samband med det)

Jag ändrade så att anmälan är öppen tills kl 8 ikväll circa. Anmälde just mig själv (oklart om jag faktiskt ska cykla dock :-) ).

Dvs: för mig funkade anmälan... kan du prova igen? Om det blir fel, ta gärna en skärmdump eller liknande på felet!

(Det gjordes en automatiskt uppdatering av bloggmjukvaran/wordpress under kvällen igår, så kanske det var nån glitch i samband med det)
Nu funkade det.

bsandborgh

Aktiv medlem
Tyvärr öppnade Jens anmälan utan att kolla med mig först. Jag hade redan hunnit tanka ut listan, printa etiketter etc. Den är nu stängd igen

se92923

Medlem
Förlåt Bengt, jag borde ha kollat lite med dig först, men jag vet ju att du skulle säga ja (ev efter lite gnäll) eftersom du är väldigt snäll innerst inne, så jag tänkte spara in lite på ledtiderna :-)

M. Schreiber

Ny medlem
Hej

Jag och Anneli har missat sista anmälningstid är det möjligt att efteranmäla sig till denna runda?

Mvh
Martin Schreiber

bsandborgh

Aktiv medlem
Hej

Jag och Anneli har missat sista anmälningstid är det möjligt att efteranmäla sig till denna runda?

Mvh
Martin Schreiber
Det är obligatoriskt föranmälan på alla Randonneur Stockholms lopp. Så svaret är nej.
Det finns absolut ingen anledning att vänta till sista minuten med en anmälan. Den är på inget vis bindande.

nieves

Aktiv medlem
20210910_103839.jpg

Uppladdningen är i full gång!

GoranS

Aktiv medlem
Ska det bli så kallt att du tror dig behöva täcke på dig när du cyklar!? Antar att det är en ny liggcykel du befinner dig på.

nieves

Aktiv medlem
Ska det bli så kallt att du tror dig behöva täcke på dig när du cyklar!? Antar att det är en ny liggcykel du befinner dig på.
Nej jag måste sova innan jag jobbar, drömmer om cykling i Hyderabad

GoranS

Aktiv medlem
Nattcykling i Indien - låter som det skulle kunna vara mer spännande än jag skulle vara bekväm med. Eller är det bara en fördom!?

ABianchessi

Ny medlem
Det är obligatoriskt föranmälan på alla Randonneur Stockholms lopp. Så svaret är nej.
Det finns absolut ingen anledning att vänta till sista minuten med en anmälan. Den är på inget vis bindande.
Förstår det, vi bestämde oss sent eftersom kroppen inte kändes helt 100 efter 1001miglia. Mitt fel att vi inte lyckades anmäla oss i tid, tyvärr accepterade inte min jobbdator formuläret och hann inte fixa annan dator i tid. Missade även att man ändå hade öppnat anmälan igen under dagen. Hoppas ni får en fin cykling så ses vi en annan gång

nieves

Aktiv medlem
Har vi nån bra prognos för vädret, det ser iaf ut som att man får användning av stänkskärmar. NV vind vilket bör betyda att sista stinten blir den lättaste.
Men ska man börja med regndäck eller slicks och lufttrycket.....

Mange.

Aktiv medlem
risk för typ 1mm hollänsk-fågel från uppsala benet hem, är väl lika bra att ha något lite mer vindtätt och regntåligt i en väska.
har ändå fått en ny och fin styrväska från thlp =)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer