[Kalender] Randonnée 200 km - Täby 2022-04-02

GoranS

Aktiv medlem
Jag skulle säga att chanserna är goda såvida ingen ny illvillig mutation slår klorna i huvudstadsregionen.

Vore himla skönt om den här soppan med inställda lopp kunde vara över.

GoranS

Aktiv medlem
Ovanligt lågt intresse för Täbys vår-20-milare hittills. Bara en anmäld. Är det konkurrensen från Södertälje som påverkar eller är norra Stockholms randonneurer bara lite mer avvaktande med att trycka på anmälningsknappen?

fhloston

Aktiv medlem
... Är detta ett sätt att lura folk att skriva i tråden? 😉 Jag avvaktar vädret, eller snarare halkprognosen. Det ska vara minus några grader på natten, och jag har inga lämpliga kombinationer av cykel och däck för Randonnée I halka.

GoranS

Aktiv medlem
Nä, var bara att jag var lite förvånad över att det är 21 anmälda till Södertäljes lopp på lördag medan det bara är 1 anmäld till Täbys lopp samma dag. Brukar ju kunna vara skapliga startfält från Täby ändå.

nieves

Aktiv medlem
Jag är inne på väderspåret jag med, Täby är mitt närmaste alternativ. Med hosta och dubbdäck blir det isåfall att cykla och snabbstämpla.

Nixpix

Medlem
Tackar för påminnelsen GoranS. Nu är vi två anmälda i alla fall! Hoppas SMHIs prognos är lika opålitlig som vanligt och att det blir lite varmare än det är förutspått nu.

GoranS

Aktiv medlem
..nja, nu har jag anmält mig till Södertälje-varianten… Fler deltagare ger ökad chans till sällskap.
Mer hets, trängseln vid stämplingar, oklart om du kommer med färjan eller blir tvungen att simma ... ja, ja, vi får se om du ångrar dig och halvvägs över Skanssundet simmandes med cykeln på ryggen får hallucinatoriska drömmar om att du befinner dig i ett härligt segt motlut på en raka, granomgärdad uppländsk väg med vinden piskandes i ansiktet.

fhloston

Aktiv medlem
Mer hets, trängseln vid stämplingar, oklart om du kommer med färjan eller blir tvungen att simma ... ja, ja, vi får se om du ångrar dig och halvvägs över Skanssundet simmandes med cykeln på ryggen får hallucinatoriska drömmar om att du befinner dig i ett härligt segt motlut på en raka, granomgärdad uppländsk väg med vinden piskandes i ansiktet.

I så fall är det väl bara att trampa norrut och ansluta till Täbyrundan? 😜

Köp & Sälj

Topp