[Kalender] Randonnée 200 km Uppsala, 2020-02-29

GoranS

Aktiv medlem
Observera att nästa chans att köra ett brevet i Sverige den 29:e februari sannolikt inte kommer förrän tidigast 2048!

Peth

Aktiv medlem
Är det fler plusgrader än fem så har jag långtgående tankar på att dyka upp.

Grimpeur

Medlem
GoranS sa:
Observera att nästa chans att köra ett brevet i Sverige den 29:e februari sannolikt inte kommer förrän tidigast 2048!
Hoppla, hoppla det låter som något man inte vill missa. Man kanske skall planera in en Uppsala helg. Brevet på Lördan och lite turism på Söndagen. Jag är dock både köld och isrädd men är det över minus 5 och inte isigt så känns det väldigt lockande. Nu gäller det bara att övertyga frun att det är en bra idé.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Vindpolerade Upplandsvägar är inte lockande så det är väl det som får sätta måttstocken för om det blir cykla eller inte. 2048 är ju ändå rätt ok, kommer bara vara 74 då, rena ungdomen.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Bra med långsiktiga mål. 2048 är man väl en kanska välkonserverad 76-åring. Jag skruvar återkommande på kroppen. Lär i huvudsak vara ihopsatt med titan då.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Till 2048 borde de väl hunnit fixa till s.a. man kan ersätta titan!?
Tycker titanet funkar rätt bra. Dvs något bättre än orginalkomponenterna. Får bli löpande uppgraderingar mot -48 starten. Bra sugen på nytt knäbrosk. Intressanta reservdelar börjar komma ut på marknaden. AI istället för uttjänta hjärnceller (hyfsat dysfunktionella redan) känns spelbart. Kommer stå sprättig som attan vid start. Ses då!

Peth

Aktiv medlem
På grund av anledning blir det tyvärr ingen start för mig. Siktar på 2048!

Havoc 5

Aktiv medlem
OM jag kör blir det med dubb.
Lurar på att köra Vasaloppspinning med ungarna istället så jag är i valet o kvalet.
Någon som vet hur många som är anmälda?

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Har inga dubb på racern och vill inte cykla med vinterpendlaröket... Så kastar nog in handduken om inte vädergudarna gillar mina offergåvor.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Schwalbe 30-622 som framdäck? Borde få in det i Domanen. Men stänkan genom framgaffeln får nog stanna hemma då.

SvenC

Aktiv medlem
Du behöver nog ingen stänka som prognosen ser ut nu. Jag bytte till sommardäck i går kväll, nu kommer det ner något vitt från himlen.

ooms

Aktiv medlem
Kan vara värt att påpeka att det just nu är ganska stor skillnad på väglag i uppsala o Sthlm. I uppsala är det torr barmark, medan Sthlm från igår hade en del snö. Vet dock inte hur det ser ut utåt kusten i Norduppland.

DeLiQ

Aktiv medlem
Än så länge ingen snö, varken i norra delen av Östhammars kommun eller nordöstra delen av Tierps kommun.

Det här betyder inte att jag skrivit i tråden... 😉

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Kan vara värt att påpeka att det just nu är ganska stor skillnad på väglag i uppsala o Sthlm. I uppsala är det torr barmark, medan Sthlm från igår hade en del snö. Vet dock inte hur det ser ut utåt kusten i Norduppland.
you had me at Hello!.. ja i så fall låter det ju lockande värre

Havoc 5

Aktiv medlem
Om någon är sugen och inte hunnit anmäla sej ställer jag min plats till förfogande.
Har bestämt mej för att stanna hemma och göra nåt lugnare.

SvenC

Aktiv medlem
Jag är inte säker på hur det ser ut nu men här kunde man lugnt parkera förut i iallafall.

SvenC

Aktiv medlem
men Google tycker det ser kört ut Visa bilaga 403909
Det var inte helt oväntat, det var en del "långtidsparkeringar" där förut.

Det går att komma in från andra hållet. Om det är samma parkeringsbolag som när jag jobbade där så åker dom en runda en gång i veckan. Platserna är hyrda av företag i huset och parkeringsbolaget har ingen koll på vilka bilar som hör till vilket företag. Man kunde stå på samma ruta flera veckor innan parkeringsbolaget satte en lapp på rutan och frågade vilket bolag man jobbade på.
Men det var ett par år sedan så det kan ha ändrats.

ooms

Aktiv medlem
Kommunen håller på att införa p-avgifter i Svartbäcken, men vet inte hur långt de kommit. Förhoppningsvis är det som i höstas, dvs de har inte hunnit alltför långt ut.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer