[Kalender] Randonnée 200 km - Uppsala 2021-11-06

GoranS

Aktiv medlem
Hon kan inte varit så fruktansvärt svårövertalad om du på 8 min hann övertala henne, anmäla er samt skriva inlägg om detta här.

1635966354999.png

kitzblitz

Aktiv medlem
Tänk på att det pågår rälsarbete norru i helgent! SL-pendeln kommer inte att stanna på Södra Station och Odenplan. Närmast centrum får man hoppa på i Årstaberg och Solna.
Tack, jag hoppar på i Älvsjö. Det jag har läst verkar tyda på att det fungera på linje 40 till Uppsala...

Grimpeur

Aktiv medlem
Kollat prognos, ser bra ut. Imorgon blir det sista sekunden ångest över hur varma skor, vilken jacka, vilka handskar.... Det blir kul det här, syns snart!

GoranS

Aktiv medlem
Om SMHI har rätt lär det bli klarblå himmel och strålande sol hela dagen imorgon. De som vill klara sig utan att använda lyse får dock trampa på lite då solen går ner 15.41 i Uppsala imorgon.

Senast ändrad:

uandt

Aktiv medlem
Mer i dryckesväg. Kommer nog göra en snabb avstickare på några hundra meter vid morkarls kyrka för att besöka den här mjölkautomaten som känns oerhört spännande. Hoppas det inte blir toktempo så jag glömmer

kitzblitz

Aktiv medlem
Om SMHI har rätt lär det inte bli klarblå himmel och strålande sol hela dagen imorgon. De som vill klara sig utan att använda lyse får dock trampa på lite då solen går ner 15.41 i Uppsala imorgon.
Menade du det där med "inte"? Min prognos säger bara strålande sol.

Får jobba vidare på cykelbrännan :-)

GoranS

Aktiv medlem
Menade du det där med "inte"? Min prognos säger bara strålande sol.

Får jobba vidare på cykelbrännan :-)
Ja det kan man ju verkligen fråga sig!

Anledningen är att jag först skrev inlägget men sedan omformulerade för att bli av med negationen i den ursprungliga formuleringen ("Om SMHI har rätt lär det inte bli något annat än klarblå himmel och strålande sol imorgon"). Naturligtvis glömde jag dock att ta bort själva negationen.

Grimpeur

Aktiv medlem
Ja det kan man ju verkligen fråga sig!

Anledningen är att jag först skrev inlägget men sedan omformulerade för att bli av med negationen i den ursprungliga formuleringen ("Om SMHI har rätt lär det inte bli något annat än klarblå himmel och strålande sol imorgon"). Naturligtvis glömde jag dock att ta bort själva negationen.
Lite osäker vad du menar. Rekommenderar du dubb eller inte?

GoranS

Aktiv medlem
Lite osäker vad du menar. Rekommenderar du dubb eller inte?
Det jag menar är att jag är dålig på att korrekturläsa det jag skriver och därför postar obegripligheter!

Min rekommendation är dubbfritt om man vill ha en trevlig tur och tycker om sällskap. Vill man däremot ha bra träning och gillar att cykla själv eller störa sina medcyklister med dubbsmatter så är det bara att slänga på de dubbade sulorna!

glitch

Aktiv medlem
Gud så mulligt!! Inte alls avis, mycket roligare att vara hemma själv med en sjövild 18 månaders hela helgen....

MrSthlm

Aktiv medlem
Vi var 4 som rullade i mål kl 16.55. Härlig runda med en grym grupp 😀 Tack för idag!

Tack, det var kul (Mats som skriver), du tog en massa långa körningar, urstark, bekvämt för oss andra. Nästa gång ska jag ta en annan framlampa....😁 Skön action också måste jag säga, grusvägarna och körningen i mörkret. 😎 En väldigt bra 20 mils rutt (eller ca 21).

MrGunnar

Aktiv medlem
Tack, det var kul (Mats som skriver), du tog en massa långa körningar, urstark, bekvämt för oss andra. Nästa gång ska jag ta en annan framlampa....😁 Skön action också måste jag säga, grusvägarna och körningen i mörkret. 😎 En väldigt bra 20 mils rutt (eller ca 21).
Ja jag kan bara tacka för hjälpen också! Var ju lite kris sådär 80-90km för mig bara att lyfta på hatten!
Jag fryser fortfarande…

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer