[Kalender] Randonnée 200KM Barkarby - Tour de Ötzi

Nu är den officiella tråden startad!

Fram med lampor, västar, dubbdäck och glatt humör. Om prognosen håller i sig blir det skapligt väder och med stor säkerhet myggfritt.
Välkomna!

MrGunnar

Medlem
Bumpar upp denna tråden då jag ska hålla i starterna från Barkarby i år.
Formen är helt skev för att kunna köra men hoppas få vinka av några starka iallafall.
YR säger att det blir myggfritt vid starten -7 och ganska snälla vindar samt uppehåll.

Senast ändrad:

nypan

Aktiv medlem
Nu har det ju rasslat in en del anmälningar och det kan nog bli en fin klunga på lördag.
För er som inte anmält er ännu men som ändå tänkt köra, passa på och anmäl er nu innan anmälan stängs.

GurraG

Aktiv medlem
Jag har två frågor:
1. När tror ni kommer till Shell Bålsta?
2. Vem tar på sig uppgiften i förstagruppen/roten/enskild att sms:a passage av Enköping till 070-7478256?
3. Utan svar på 1+2 kommer varken insektnyckel eller Jäger ses på Shell Bålsta!!

kitzblitz

Aktiv medlem
GurraG sa:
Jag har två frågor:
1. När tror ni kommer till Shell Bålsta?
2. Vem tar på sig uppgiften i förstagruppen/roten/enskild att sms:a passage av Enköping till 070-7478256?
3. Utan svar på 1+2 kommer varken insektnyckel eller Jäger ses på Shell Bålsta!!
Kul Gurra! Jag sms'ar från Enköping. Är alltid sugen på Jäger :) Dock osäkert om jag är med i första gruppen...

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Får se hur länge jag sitter med i klungan. Knäet brukar trilskas på väg in i Strängnäs och just nu kliar det lite i halsen.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Riktigt raspig i morse, tog tom buss istället för cykeln. Nu efter pizza med IPA till lunch känner jag mig konstigt nog bättre.

RicraM

Ny medlem
Inofficiellt extra stopp i Enköping. Jägerbeställning bl a... Lite halt och lite småkallt men det rullar på ganska bra.

GoranS

Aktiv medlem
Bilder på hålögda och slitna cyklister, bilder på hålögda och slitna cyklister, bilder på hålögda och slitna cyklister!

kitzblitz

Aktiv medlem
Fullföljde han (förlåt, fångade inte upp namnet) som fortfarande var ute ensam igår kväll? Isf är jag grymt imponerad! Det var inte enkla förhållanden.

Hasse#7

Aktiv medlem
kitzblitz sa:
Fullföljde han (förlåt, fångade inte upp namnet) som fortfarande var ute ensam igår kväll? Isf är jag grymt imponerad! Det var inte enkla förhållanden.
Jag har en rapport på FB om en jag cyklade 600km med. Han avslutade Ötzin på ca 13h. Man hinner nog frysa en del och känna sig lite ensam på de timmarna. Hård kille han är. Var det möjligen nieves som bröt pga kylan? Han är hård han också vilket tyder på att det var rejält bistert.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Klädde av mitt järnkors väskor, extraljus, Garmin och flaskor inför pendlarveckan. Lite surt med DNS men kudos till er som körde.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer