[Kalender] Randonnée 300 km - Barkarby 2022-08-13

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Vet någon ifall det kommer läggas en GPX-fil på hemsidan? Dvs Stockholm Randonneurs hemsida.
jo jag ska göra det, strax.... som inom någon dag. eller två
Konspirationen säger att @NotReallyGunde kommer att stå utanför stationen på lördag och sälja GPX-filen svart. Gäller att betala cash i EURO, kronan är ju alldeles för ostabil för såna affärer.
faaan du var snabb du :) säger j inte att det är rätt fil på hemsidan... kan ta betalt i guld också

GoranS

Aktiv medlem
En fundering till kommande år. Upp mot Östhammar finns en alternativ väg.
1659687379112.png

Har inte koll på hur trafikerad 76:an är däruppe. Spontant såg bara den här vägen
1659687437027.png

mysigare ut än den här
1659687470645.png

Sen kanske den första är väl smal!?

ooms

Aktiv medlem
Kan tänka mig trafiken är värst på 76:an på fredag em och söndag em när de stressade stockholmarna ska ut/hem fr sina ”lantställen”. Men det kan säkert vara en del trafik en lördag också när en del ännu har semester.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
har ju bara kört denna 1 gång, i slutet av mars eller början april 2019 då det dessutom var lite snöfall.
finns ju 288:an från Gimo (inte Rimbo) också om nu den är roligare.

Senast ändrad:

KjellF

Aktiv medlem
Jag har anmält mig som jag gjort många gånger förr men jag har inte registrerats som anmäld och jag har inte fått något mail. Ska jag göra en ny anmälan?

GoranS

Aktiv medlem
Jag har anmält mig som jag gjort många gånger förr men jag har inte registrerats som anmäld och jag har inte fått något mail. Ska jag göra en ny anmälan?
Se detta inlägg. Kan du stabilt reproducera problemet och göra en screen-recording av det skulle det vara väldigt bra då det skulle ge vår webmaster något att jobba med. Utan att kunna reproducera felet är det marigt att felsöka.

Köp & Sälj

Topp