Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 300 km - Barkarby 2022-08-13
Är det inte bara att cykla ett varv så har du spåret sen?Är det någon som sitter på en GPX fil. Trodde jag hade en men kan inte hitta.
helt genialt!Är det inte bara att cykla ett varv så har du spåret sen?
Hittade en på Ridewithgps.helt genialt!
har nog svårt att få tiden att räcka till,
men tack för att du ställer upp
Vet någon ifall det kommer läggas en GPX-fil på hemsidan? Dvs Stockholm Randonneurs hemsida.Hittade en på Ridewithgps.
jo jag ska göra det, strax.... som inom någon dag. eller tvåVet någon ifall det kommer läggas en GPX-fil på hemsidan? Dvs Stockholm Randonneurs hemsida.
faaan du var snabb du :) säger j inte att det är rätt fil på hemsidan... kan ta betalt i guld ocksåKonspirationen säger att @NotReallyGunde kommer att stå utanför stationen på lördag och sälja GPX-filen svart. Gäller att betala cash i EURO, kronan är ju alldeles för ostabil för såna affärer.
Så typiskt @NotReallyGundeKonspirationen säger att @NotReallyGunde kommer att stå utanför stationen på lördag och sälja GPX-filen svart. Gäller att betala cash i EURO, kronan är ju alldeles för ostabil för såna affärer.
Wunderbaar!jo jag ska göra det, strax.... som inom någon dag. eller två
faaan du var snabb du :) säger j inte att det är rätt fil på hemsidan... kan ta betalt i guld också
Filen dankdass ist dass rutt som jag hittat. ser väl ingen konstigt ut? https://ridewithgps.com/routes/40410411
Du menar Gimo?har ju bara kört denna 1 gång, i slutet av mars eller början april 2019 då det dessutom var lite snöfall.
finns ju 288:an från Rimbo också om nu den är roligare.
fixat :)Du menar Gimo?
Uppdaterad fil nu på hemsidanFilen dank
Vilka tider (klockslag) är det som gäller?
Vilka tider (klockslag) är det som gäller?
För att det är just, Knutby?Hur tänkte ruttplaneraren när Knutby valdes som stämpelsort?
Har du några förutfattade meningar kring Knutby?Hur tänkte ruttplaneraren när Knutby valdes som stämpelsort?
OM jag har. Det är säkert en jättetrevlig ort, jag har uppenbart aldrig varit därHar du några förutfattade meningar kring Knutby?
Fö stämplas det där även på Täbys 30-milare.
Se detta inlägg. Kan du stabilt reproducera problemet och göra en screen-recording av det skulle det vara väldigt bra då det skulle ge vår webmaster något att jobba med. Utan att kunna reproducera felet är det marigt att felsöka.Jag har anmält mig som jag gjort många gånger förr men jag har inte registrerats som anmäld och jag har inte fått något mail. Ska jag göra en ny anmälan?
Kan ju inte påstå att jag har så mkt erfarenhet utöver några stämplingar på Ica Knuten. Som sådan är den dock helt ok.OM jag har. Det är säkert en jättetrevlig ort, jag har uppenbart aldrig varit där![]()
Nop.Kollar man rutten så finns det väl inte så många orter, om ens nån, i närheten med nåt slags etablissemang där det går att stämpla.
HejJag har anmält mig som jag gjort många gånger förr men jag har inte registrerats som anmäld och jag har inte fått något mail. Ska jag göra en ny anmälan?
meh. Mount Löhammar 2 ggr.. det är fasiken inte illa.Elevation gain 7500 meter - jag sticker ut hakan och säger att det i verkligheten är mindre.
ses på lördag.Jag har bajsat på ICA Knuten.
Skit också, nu skrev jag i tråden.
Vi vill inte veta vad du gjort med den…ses på lördag.
jag hoppas kunna cykla men har lite nerv och muskelproblem i höger handen.
nej det var smutsigt. riktigt smutsigt.Vi vill inte veta vad du gjort med den…