[Kalender] Randonnée 300 km - Barkarby 2022-08-13

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Öregrund enligt Klart
1660316932357.png

Ilritorno

Aktiv medlem
Han en fin tur. Jag tog en liten 60-kilometers innan barnen vaknat. Började bli rejält varmt mot slutet. Drick mycket!

MrSthlm

Aktiv medlem
Vart ju en ok liten runda. Men lite vingligt i huvudet. Lovat sambon att gå och kolla upp, det sitter i musklerna i nacke axlar.
Körde du med tempopinnar? De kan ju vara lite lynniga mot nacken har jag lärt mig själv "the hard way" ... Blir en bikefit för mig snart men inte en digital i Stockholm utan hos Wahlqvist i Motala. Har också fått tips om att en annan hjälm skulle kunna hjälpa något lite (att man inte behöver lyfta huvudet riktigt lika högt även om skillnaden är marginell).

Senast ändrad:

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Undrade just varför jag aldrig mötte dig på tillbakavägen. Hoppas det inte är något allvarligt😟.
Körde du med tempopinnar?
Ojdå lät inte bra, klokt att kolla upp. Hoppas det är inget allvarligt.
Fick det 1 vecka efter UTU. Väldigt spännda muskler. mular magnesium, tränar och stretchar och det har blivit bättre, så borde avstått och låtit kroppen läka ett tag till.
har lite strul efter en roterad whiplash på Ju-jutsu för 3 år sedan, tempopinnarna sitter på 60 mm spacers och är rätt uppvinklade så de avlastar, kan dock på UTU legat lite fel på dem på grund av skavsår i sadelregionen.
Blir akupunktur i morgon :)

WSMC

Aktiv medlem

Peth

Aktiv medlem
Då det inte är en tävling, publiceras, mig veterligen, ingen resultatlista.
Här https://www.randonneurstockholm.se/events/vamos-a-la-oregrund/#anmalda kan du se de anmälda.
För att få reda på tider, RR:s osv tror jag att det är bäst att kika längre bak i tråden för den infon.
@Randonneur_Stockholm kanske har ett bättre svar.
Lycka till!
Klart det publiceras en resultatlista:

Märk länken till kalkylarket för den fullständiga listan just nu.

Topp