[Kalender] Randonnée 300 km - Södertälje 2022-04-23

krabbe

Aktiv medlem
Tjena!
När blir det tillåtet att anmäla sig för denna?
300.PNG

GoranS

Aktiv medlem
Problemet med anmälan ska nu vara löst. Åtminstone får jag upp anmälningsformuläret när jag går in på "Anmäl dig"-fliken. Om något problem kvarstår, "hojta till".

ranic.se

Medlem
Tjena gubbar! Ska bli kul det här! Är det någon som ska cykla ner dit från tungelstatrakten så kan vi rulla ihop till Södertälje? Startar från Vretalundsvägen i Tungelsta.

Dimas

Medlem
Hej! Har försökt att anmäla två gånger, men kan inte fortfarande se mitt namn... Vad kan vara fel?

GoranS

Aktiv medlem
Hej! Har försökt att anmäla två gånger, men kan inte fortfarande se mitt namn... Vad kan vara fel?
Det är något med anmälningsformuläret som gör att vissa personer ibland drabbas av detta problem, se https://happyride.se/forum/threads/kalender-randonnee-200-km-uppsala-2022-03-26.3690641/post-4120336

Om du med screen-recording kan reproducera uppförandet på testloppet som nämns i länken ovan vore det mycket bra då vår webmaster inte lyckats reproducera problemet och därmed har svårt att felsöka.

Dimas

Medlem
Det är något med anmälningsformuläret som gör att vissa personer ibland drabbas av detta problem, se https://happyride.se/forum/threads/kalender-randonnee-200-km-uppsala-2022-03-26.3690641/post-4120336

Om du med screen-recording kan reproducera uppförandet på testloppet som nämns i länken ovan vore det mycket bra då vår webmaster inte lyckats reproducera problemet och därmed har svårt att felsöka.
Det beror kanske på webbläsare som man använder, har bytt från Firefox till Firefox focus så gör det möjligt att anmäla.

GoranS

Aktiv medlem

Dimas

Medlem
Tjena gubbar! Ska bli kul det här! Är det någon som ska cykla ner dit från tungelstatrakten så kan vi rulla ihop till Södertälje? Startar från Vretalundsvägen i Tungelsta.
Hej, startar nära Huddinge men är inte säker om jag vill ta tåget - isåfall kan cykla via Vårsta.

Fjärdebrunn

Aktiv medlem
Slängde in anmälan då sargade ryggen närmast blev bättre av två hårdare pass i helgen.

Tänkte köra igenom utan rekordambitioner. Sträcka två (lång och guppig) samt fyra (backig värre) är tuffa. Jäkla fin runda som är synd att råstressa igenom.

GoranS

Aktiv medlem
Går tåget som det ska bör det inte vara några problem att hinna. Tar inte så många minuter att trampa från Östertälje station till Villa Grimpeuse & Grimpeur.

GoranS

Aktiv medlem
Detsamma, men går det bra att komma till start efter kl 6:30?
Det brukar inte vara några problem. Däremot är det uppskattat att vara i så god tid som möjligt. Om många kommer med 10-15 minuter till start kan det bli svettigt att vara klara med kortutdelning till utsatt klockslag.

GoranS

Aktiv medlem
Skulle jag köra skulle jag nog se till att ha med lampor. De två gånger jag åkt rundan har jag klarat mig från att behöva använda dem, men första gången (från Tumba) så var det lite gränsfall trots att jag då hängde med förstagruppen.

bigmollo

Aktiv medlem
Skulle jag köra skulle jag nog se till att ha med lampor. De två gånger jag åkt rundan har jag klarat mig från att behöva använda dem, men första gången (från Tumba) så var det lite gränsfall trots att jag då hängde med förstagruppen.
Jag har packat ner lampor och reflexväst. Det är rätt kasst att hamna ute i mörkret utan det.

KjellF

Aktiv medlem
Ska fundera på allt när jag packar ikväll, dubbla lysen sitter redan på cykeln. Jag tar också pendeln men från Älvsjö.

Topp