Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 400 km - Täby 2022-05-14
Hej GoranS. Jag lyckades anmäla mig till fejkloppet. Jag fick direkt svar. På fejkloppet kundet jag inte använda Tab för att få datorn att skriva in min information automatisk. Och detta, att inte använda Tab, fungerade även på anmälningen till Mälaren runt! Jag är nu anmäld. Tack.@Roy Skjelnes
Skulle du kunna testa och se om du även kan misslyckas med att anmäla dig till detta "fejklopp" och samtidigt göra en screen-recording av det hela? Om du lyckas med att misslyckad anmäla dig även till det loppet vore vi mycket tacksamma om du kan meddela vår webmaster @se92923 och ge honom screen-recordingen. Skulle vara extremt värdefullt om han kan få se hur det går till då han trots åtskilliga försök aldrig lyckats reproducera felet och det därmed är extremt svårt att felsöka det.
Så bra!Hej GoranS. Jag lyckades anmäla mig till fejkloppet. Jag fick direkt svar. På fejkloppet kundet jag inte använda Tab för att få datorn att skriva in min information automatisk. Och detta, att inte använda Tab, fungerade även på anmälningen till Mälaren runt! Jag är nu anmäld. Tack.
Kanon! Men kanske säkrast att invänta GPX-filen ändå. Är det fortfarande Bengt som håller i starterna från Täby?Rundan har mig veterligen alltid gått medurs och jag misstänker kraftigt att den kommer att göra det även denna gång.
Nä, Mälaren runt (stora varvet) är bara 32 mil. Vi ska längre än så.Det är Mälaren runt på riktigt, alltså? Dvs utan att gena.
Ja, men det s.k. stora varvet går ju inte runt hela Mälaren. Man genar på bro vid Stäket.Nä, Mälaren runt (stora varvet) är bara 32 mil. Vi ska längre än så.
Det där såg ju lite småfarligt ut.Kanon! Men kanske säkrast att invänta GPX-filen ändå. Är det fortfarande Bengt som håller i starterna från Täby?
Förövrigt så behöver nyvakna randonneurer vara på sin vakt när korten ska hämtas på morgonkvisten. Klubbstugans skick på trappan diskuteras på ett av Hofvets forum. Visa bilaga 553681
Jo, det pratas om att felanmälan är gjord och att en fixare ska lösa problemet inom någon vecka. Annars blir trappan första utmaningen att ta sig förbi på den här rundan😃Det där såg ju lite småfarligt ut.
Verkar det som att någon lösning är på gång?
Strålande, -31 möh i Kungsör blir spännande.nu ligger rutten upplagd
Tusan då!Jag vågar utlova att det trots GPX-spårets uppenbart lite konstiga höjddata inte kommer att dyka upp vare sig undervattenscykling eller backar med ohanterbara lutningar.
Om du verkligen sett fram emot undervattenscykling kan jag kolla med Bengt om han kan tänka sig att tillåta en alternativ rutt där man skippar Västerbron och cyklar på av botten Riddarfjärden(?) istället.Tusan då!
Det var det lilla att se fram mot.
Det är fortfarande en genväg med. Vi har ju Riddararfjärden på vänster sida, annars verkar sjön vara på höger hela vägen.Ja, men det s.k. stora varvet går ju inte runt hela Mälaren. Man genar på bro vid Stäket.
Tror inte det är värt strulet att köra via Slussen bara för att slippa ifrån denna "brist".Det är fortfarande en genväg med. Vi har ju Riddararfjärden på vänster sida, annars verkar sjön vara på höger hela vägen.
det kompenseras av backen och 8:an i KöpingTror inte det är värt strulet att köra via Slussen bara för att slippa ifrån denna "brist".
Oj, då har jag gjort fel i 15 år...På förekommen anledning vill vi meddela att man vid anmälan förväntas lämna korrekta uppgifter. T.ex. ska uppgivet namn vara det man faktiskt heter.
Inte helt säker på vad dina fel består i. De har dock inte varit värre än att det gått att få hem kort och medaljer till dig efter loppen i alla fall. Det aktuella fallet är så illa att personen inte är rimligt identifierbar.Oj, då har jag gjort fel i 15 år...
Har man alls tänkt något vad gäller att slänga upp folks namn på nätet?På förekommen anledning vill vi meddela att man vid anmälan förväntas lämna korrekta uppgifter. T.ex. ska uppgivet namn vara det man faktiskt heter.