[Kalender] Randonneé 600 km, Barkarby 2021-08-28

glitch

Aktiv medlem
Vet man nånting om bansträckningen? Nån gång måste man ju prova 60 mil. Brukar folk sova någonstans eller är de flesta hardcore och kör på?

bigmollo

Aktiv medlem
Vet man nånting om bansträckningen? Nån gång måste man ju prova 60 mil. Brukar folk sova någonstans eller är de flesta hardcore och kör på?
De flesta kör i ett streck. Tror jag? Om du vill sova så är det Rättvik eller Falun som gäller. Falun borde vara bäst. Dit kommer man på kvällen och det är bara 20-25 mil kvar hem.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Bansträckningen är lite temporär, jag har inte lyckats ladda hem tidigare GPX. men typ såhär.

Bilagor

• Barkarby 600 Juli (1).gpx
    1.1 MB · Besök: 40

glitch

Aktiv medlem
Spännande! Kan bli hyfsat intressant beroende på vindar =)
Efter att ha kört 40 mil två gånger i sommar vore ju detta en given avslutning på sommarens randoäventyr men jag avvaktar nog vädret och om det nödvändiga modet för att spänna bågen så hårt infinner sig.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Spännande! Kan bli hyfsat intressant beroende på vindar =)
Efter att ha kört 40 mil två gånger i sommar vore ju detta en given avslutning på sommarens randoäventyr men jag avvaktar nog vädret och om det nödvändiga modet för att spänna bågen så hårt infinner sig.
Äh va fanken bara å trampa på ju :) gick ju bra med 20+20 milarn med slottsrundan

Mange.

Aktiv medlem
Det kommer gå galant att cykla glitch. Fixar du 40 grejar du 60, lite längre tid på stoppen så löser det sig.
jag hoppas att kunna cykla denna runda, vi får se.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
oj oj snart så är det dags. ska byta kedja och växelvajrar. kanske nya däck. UNdrar om det är någon som har koll på vägstatus uppåt innåt landet efter syndafloderna.

Marcusorca

Aktiv medlem
Som det verkar är de största problemen från Hofors och österut mot Gävle, Och banan går ju en bit väster om det området. Men det ska regna mer nu i veckan så det kan ju dyka nya upp problem.

Barkarby - Heby är det inga problem iallafall.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Som det verkar är de största problemen från Hofors och österut mot Gävle, Och banan går ju en bit väster om det området. Men det ska regna mer nu i veckan så det kan ju dyka nya upp problem.

Barkarby - Heby är det inga problem iallafal
Man får hopas att övriga vägar finns kvar :) ok tänkte ta den vägen hem från Heby i morgon eller torsdag men då kan jag ta annan väg. thnx!

GoranS

Aktiv medlem
Fått för mig att de värsta delarna i Dalarna var i Borlängetrakten där bl.a. en liten bit på RV50 till Ludvika "försvann". Banan går ju dock inte den vägen som f.ö. dessutom är lagad.

Enligt trafikverket är ett körfält avstängt på väg 69 söder om Hedemora. Denna väg nyttjar loppet om jag förstår det rätt både i nordlig och sydlig riktning. Ska man gissa på enkelriktat och trafikljus? Prel. fram till 2/9 så det kan påverka loppet. Borde väl dock inte vara värre än att det möjligen blir en stunds väntan!?

Verkar även finnas en del mellan Säter och Solvarbo där ett körfält är avstängt. Tror i alla fall det är väg 735 som loppets rutt nyttjar på väg norrut.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Fått för mig att de värsta delarna i Dalarna var i Borlängetrakten där bl.a. en liten bit på RV50 till Ludvika "försvann". Banan går ju dock inte den vägen som f.ö. dessutom är lagad.

Enligt trafikverket är ett körfält avstängt på väg 69 söder om Hedemora. Denna väg nyttjar loppet om jag förstår det rätt både i nordlig och sydlig riktning. Ska man gissa på enkelriktat och trafikljus? Prel. fram till 2/9 så det kan påverka loppet. Borde väl dock inte vara värre än att det möjligen blir en stunds väntan!?

Verkar även finnas en del mellan Säter och Solvarbo där ett körfält är avstängt. Tror i alla fall det är väg 735 som loppets rutt nyttjar på väg norrut.
69an såg jag i går men 789 tunneln under väg 70 hade jag missat, men bara ett körfält avstängt.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
blir nog inte snabbare än så.

1629959608069.png

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer