Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600 km - Järfälla 2022-11-05
Glad att kunna vigda dina vyer.Visste inte att det gick att cykla rundan moturs!
Haha, det börjar närma sig gränserna till min comfort zone ju!Glad att kunna vigda dina vyer.
Nej.Kan man anmäla sig till både 30 mil och 60 mil och bestämma sig när man kört ett varv vilken sträcka man vill/orkar köra?
November är det nya september. Så bara ut å njuta sig liteJäklar vad fint att kunna klämma in en 600k nu när formen finns och slippa stressa för att klara kvalificeringen till PBP i juni. Synd bara att jag inte har någon egentlig lust att cykla såpass långt i november. 😉
Se det som en chans att (sannolikt) bli den första som cyklar en BRM-60-milare i Sverige i november och låt fåfängan vinna!Jäklar vad fint att kunna klämma in en 600k nu när formen finns och slippa stressa för att klara kvalificeringen till PBP i juni. Synd bara att jag inte har någon egentlig lust att cykla såpass långt i november. 😉
Du har en MTB.. bara på med slicks så kommer du ändå vara snabbare än migHar testat 30 en fin novemberdag. 60 låter väldigt knastrigt. Rajsern sitter i alla händelser oturligt fast i trainern.
Du kan låna en av mina cyklar.Har testat 30 en fin novemberdag. 60 låter väldigt knastrigt. Rajsern sitter i alla händelser oturligt fast i trainern.
Bara en SS, 34x18 blir vevigt värre😀Du har en MTB.. bara på med slicks så kommer du ändå vara snabbare än mig
Saknar vare sig cykel eller omdöme😀Du kan låna en av mina cyklar.
blir som en liten recoveryrundaBara en SS, 34x18 blir vevigt värre😀
det går rykten kring arrangörens köksbord att denna inte är riktigt återställd från seg förkylning. Men att denne inte kastat in handduken ännu.Inga anmälda? Verkar som att arrangören själv får ställa upp så det inte blir inställt lopp och därmed arrangörsfiasko med all skam det innebär!
Exakt samma här!Det är ett intressant och kreativt upplägg. Jag är väldigt sugen på att köra men måste avstå den här gången av familjeskäl. Hoppas att det blir en repris vid senare tillfälle.
Det är ett intressant och kreativt upplägg. Jag är väldigt sugen på att köra men måste avstå den här gången av familjeskäl. Hoppas att det blir en repris vid senare tillfälle.
Skulle kunna ta den varianten igen om vi får till det.Exakt samma här!
äh inte det minsta. 15/4 kan ju vara ett alternativ att göra samma sak på. då kanske det även är snö och svart isMen guuuu va skämmigt som arrangör att ställa in 😏
Också lite svårt att inse varför det skulle vara skämmigt att ställa in. Ingen anmäld tre dagar innan loppet och ett inställande medför att arrangören i lite bättre tid kan meddela församlingen att lån av deras lokal inte behövs. Min gissning är att sannolikheten att någon skulle ha slängt in en anmälan i sista stund och sen verkligen startat loppet med avsikt att genomföra det är ganska låg.äh inte det minsta. 15/4 kan ju vara ett alternativ att göra samma sak på. då kanske det även är snö och svart is
Attans också…OBS! Detta lopp är inställt, vi hoppas vi kan köra på samma upplägg en annan gång.
/Randonneur Stockholm