Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:Har den dubbelloggat borde det synas i rådatan. Lars kan säkert kolla upp det.
Henrik83 sa:larsaw sa:durietz sa:Och HÄR kommer en resultatlista där jag adderat kolumn med placering på varje SS (finns det någon sett att göra detta på något automatiskt sätt??): https://www.dropbox.com/s/vv9uqtrll01q84p/SBR20 - Resultatlistan_perSS.xls?dl=0
Snabbanalys: Dom flesta fick vad dom förtjänade, men starkt av Lilja att köra in på 5e med en 22a på SS2.
Topp, då är det bara en heatmap o graf så är vi helt kompletta :)
Håller med, starkt kört av Lilja som tidigare hängt omkring 10'e platserna, nya åket har visst gjort susen för motivationen ;)
Jefla skitpinnar! Det är ju pinnarnas fel att jag fått en så sunkig tid på SS2! KOM i Strava men helt plötsligt 10sek efter övriga som man åkt jämt med på Strava, i det som kändes som dagens bästa åk. Hur gick starten? Henrik stoppa pinnen i hålet & det piper inte.. Henrik väntar några sekunder & försöker igen varpå det piper. Uppenbarligen gick starten redan vid första försöket, vilket fiasko!
Kung Stalle sa:Tjacka topz!
;-)
Stalle
Klabe sa:Tänkte att jag skulle variera min xc-cykling med att prova på lite stig så jag körde förbi banan i kväll i mina glansiga lyckra kläder.
Satan, det där var lite mer än stig på sina ställen! Imponerad av er som körde där ☺
H. sa:Oj! Grattis till andraplatsen då!
Henrik83 sa:H. sa:Oj! Grattis till andraplatsen då!
Sugen på & tjacka en Yeti? Det här var nog både första & sista gången jag cyklar sådär fort. Lika bra & byta disciplin så man kan leva på gamla meriter sen istället :-)
Hasse, när går nästa asfaltspass? Att ligga & mala 70-väg i sju-åtta timmar låter lockande ;-)
Visst var det du som stod efter dödsdroppet i början på 5:an ?Hasse#7 sa:Henrik83 sa:H. sa:Oj! Grattis till andraplatsen då!
Sugen på & tjacka en Yeti? Det här var nog både första & sista gången jag cyklar sådär fort. Lika bra & byta disciplin så man kan leva på gamla meriter sen istället :-)
Hasse, när går nästa asfaltspass? Att ligga & mala 70-väg i sju-åtta timmar låter lockande ;-)
Jag cyklade 95 km igår med mtb och RaceRaffe på. Följde upp det i idag med 50km stålpendling på 15kg dinousaurcross. Planerar att bli bäst på ultra-rullator 100 km asfalt så småningom. Försöker jag göra som ni kommer jag bryta nacken och då är det finito med mjölksyra på asfalt och grus. Men jag lovar att försöka flytta mina gränser mot farligheter i Järvsö men det betyder inte att det blir särskilt spektakulärt ändå.
fredrik168 sa:Visst var det du som stod efter dödsdroppet i början på 5:an ?
larsaw sa:Långa farbrorn gick ju lite här o där, men han var mig veterligen den ända närvarande i tight
BTW, har uppdaterat mina delade bilder med ALLT grynigt som fastnade på linsen runt "kansliet"...
https://onedrive.live.com/redir?resid=CC5C61178D8DC788!445&authkey=!AKP42z21ybTFSNM&ithint=album,
AJ sa:Nu blir det filmtajm :-)
larsaw sa:Haha!
Satan va' episk bild :D
AJ sa:Filmtajm!!
Dags för SS2 med det på förhand grumt uppsnackade Ladder-droppet, men som visade sig inte alls vara något problem och absolut inget DÖDS. Nästa gång bygger vi högre..... :-)
Race är hela sträckan från start till mål.
Magnus Harling sa:Ja, varför ska man bryta en vinnande tradition att krascha mitt framför kamerorna... :)
Henrik83 sa:Magnus Harling sa:Ja, varför ska man bryta en vinnande tradition att krascha mitt framför kamerorna... :)
Ja, visst f-n stod du på örona i Gömmarn också, där efter branten på SS1?
durietz sa:Fan vad grymt med underhållning varje kväll. SBR 20 fortsätter leverera dagarna i ända! Du måste sprungit runt som en iller för att hinna filma alla banor från topp till slut under race. Eller hade du flera kameramän? Grymt jobbat iaf.
Jag tänkte båda. Funkar öl, pizza och beröm som betalning?AJ sa:Som banbyggare eller filmare? :-)