[Kalender] SBR#36 - Wilda Wäsby

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Anmälda:

1. Roger_Edvinsson
2. Taleryd
3. Larsaw
4. Lejon
5. Tom__
6. Blintfese
7. Rompa
8. PeeGee
9. arior
10. Cadaabra
11. P3tre
12. N_Sandstrom
13. MickeMud
14. Jofahjalm
15. Randigeralf
14. Jejje
17. Robban78
18. Mini_me
19. Jarenhill
20. Hanna
21. Gushem
22. miche_p
23. Karin_P
24. Marcius
25. DanH
26. Allen91
27. Karin A
28. Mtamme
29. JojjeM
30. Seeman
31. O
32. B A
33. Bullit
34. Jimel
35. Tomcaten
36. Viktor Elofsson
37. Stream
38. Schreddan
39. JimpaKongo
40. MRooth
41. Dempa
42. Millson
43. RöjRöj
44. H
45. KungFalken
46. JamieP
47. VSPHP
48. Hallqvist
49. Czernik
50. Jonaspaulsson
51. baudou
52. spleensweden
53. HampusOK
54. Lindestaf ?
55. HåkanN
56. Hedman
57. Forsmark
58. Gurra
59. Empo
60. JÖ
61. FreddeP
62. cakenyo
63. Blajdan
64. Westlund
65. Graffman

Senast ändrad:

Lejon

Aktiv medlem
Jag anmäler mig spontant! Jag har tävlat i alla discipliner inom cykling utom Enduro så det är väl dags... (inte heller trial, cykelpolo och bmx om jag tänker efter...
OBS: om jag ej fått någon cykel levererad i tid drar jag mig ur och överlåter startplats till behövande.

Senast ändrad:

JojjeM

Aktiv medlem
Snackar vi mänskligt cykelavstånd från pendelstation? (jaja, jag vet att man kan cykla jättelångt men ni fattar)

Sugen efter att ha blivit tvungen till DNS på SBR35 men troligtvis billös den dagen.

/Johan

Kommer det finnas B-linjer, eller behov av dessa?
Är det dags att lite snabbt lära sig hoppande och så?
Min cykel brukar tendera att vilja landa i 90 graders felaktig vinkling mot marken. Dock inte samma riktning som jofa's exempel ovan :p

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Vi har tyvärr inte förutsättningarna att arrangera ett RedBull Hardline här i väsby så som det ser ut nu blir det snabbt och flowigt och skulle vi få för oss att dra förbi några döds så blir dessa kompletterade med snälla B-linjer

N_sandstrom sa:
Kommer det finnas B-linjer, eller behov av dessa?
Är det dags att lite snabbt lära sig hoppande och så?
Min cykel brukar tendera att vilja landa i 90 graders felaktig vinkling mot marken. Dock inte samma riktning som jofa's exempel ovan :p

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
Det kommer bli 10-12km cykling totalt men alla sträckorna ligger inom gångavstånd då vi skippar förra årets uppdelning mellan två skogsområden.

Så det kommer vara ganska enkelt för åskådare att gå mellan sträckorna.

Tomcaten sa:
Banmäster ja har en fråga om det är lätt för åskådare i åldern 4-6 år att hänga med på hela banan runt?

H.

Aktiv medlem
Roger_Edvinsson sa:
Det kommer bli 10-12km cykling totalt men alla sträckorna ligger inom gångavstånd då vi skippar förra årets uppdelning mellan två skogsområden.

Tomcaten sa:
Banmäster ja har en fråga om det är lätt för åskådare i åldern 4-6 år att hänga med på hela banan runt?
Blir det tramp och flås som Runby-sträckorna eller mer fart och flow som Apoteksskogen? (Jämfört med förra årets sträckor)

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
100% fart & flow.
Men för att få upp farten behöver man trampor. ?

H. sa:
Roger_Edvinsson sa:

Tomcaten sa:
Blir det tramp och flås som Runby-sträckorna eller mer fart och flow som Apoteksskogen? (Jämfört med förra årets sträckor)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer